Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@21:51:35 GMT

واکنش صابر ابر به نسل‌کشی در میانمار

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۴۷۳۴

واکنش صابر ابر به نسل‌کشی در میانمار

صابر ابر، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به نسل‌کشی در میانمار واکنش نشان داد. به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما؛صابر ابر بازیگر سینما و تلویزیون که به دلیل بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به کشتاربی‌رحمانه مسلمانان میانمار توسط دولت این کشور و بودائیان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ هزاران تن از مسلمانان میانمار در روزهای عید سعید قربان توسط دولت این کشور و بودائیان زیر سایه سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر به خاک و خون کشیده شدند.

صابر ابر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"رختخواب بوی عرق و بوی تب می دهد؛ من را ببخشید، با عکس و یادداشتی تلخ روزتان را شروع می‌کنید! هیچکس در این دنیا فرصتی برای ورق زدن عکس‌های اخیر در میانمار ندارد؟! هیچکس این سر‌های بریده و تنهای متلاشی و تنهای سوخته را ندیده؟ خبر بمب شیمیایی و تستش در کره مهمتر است و اتفاقی که به وجود می‌آید یا اتفاقی که به وجود آمده؟ چقدر ترسناکیم ما انسانها! کدام حیوانی برای شبیه نبودن به آن دیگری تنش را میدرد؟! اگر قتل عام کودکان در میانمار نسل کشی نیست، اسمش چیست؟ با دنیا واقعی باشیم، بچه‌ها را در آب خفه می‌کنند، زن‌ها را از گردن جدا می‌کنند، نمیبرند، سر‌ها را می‌کنند، تنها را زنده در آتش می‌اندازند!و ما از موی ترامپ خبر میرویم!کاش تمام روزنامه‌های صبح دنیا یک روز این عکس را با یک قرار جمعی چاپ می‌کرد تا تاریخ روز انسانیت را ثبت کند. اصلا کاش کیهان و شرق با هم عکس یکشان میشد همین! چه اشکالی دارد در یک چیز‌هایی همسو باشیم، در انسانیت.به این عکس نگاه کنید و به خیال‌های غرق شده اش! به لباس‌هایی که دوست داشت بپوشد، به اسباب بازیهایش، به جای خوابش، به هوس هایش، به خنده هایش، به نگاه احتمالیش به شما، اگر روزی مسافر آنجا بودید و او کنار خیابان یک چیزی میفروخت! خیال کنید!و به اینکه، چرا آمد؟ کجای جهان جای خوبی برای اوست؟خدا همه را ببخشد.من حتی اسمت را هم نمیدانم، اما تو هیچ چیزی را اینجا از دست ندادی."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه تصویر زیر را مشاهده نمائید.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • آقای بازیگر: ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • ببینید | ویدیوی جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور توسط آقای بازیگر!
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • بازیگر شهید طهرانی‌مقدم چه کسی است؟
  • چهره جدید سپیده بازیگر مشهور قبل انقلاب (عکس)
  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • واکنش شاعران به وعده صادق/ برداشت ایران پرده از سالوس اسرائیل