Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد زاهدی در گفتگو با جام جم آنلاین در توصیف امر کوله بری اظهار کرد: کوله بر به شخصی اطلاق می شود که دارای دفترچه کوله بری است و از نظر ما شناخته شده هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که در مرز مورد اصابت گلوله ماموران مرزبانی قرار گرفته اند قاچاقی بوده و نه کوله بر، افزود: تمامی کوله بران از ساکنین 15 کیلومتری مرز بوده و کل خانوارهای این محدوده مرزی دارای کارت هویت کوله بری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی با اشاره به مسیر گذر کوله بران شناسنامه دار تصریح کرد: معابری که این افراد باید رفت و آمد کنند از قبل تعیین شده و مردم منطقه هم از آن اطلاع دارند. بعلاوه ساعت تردد کوله بران از 8 صبح تا 4 بعداز ظهر مشخص شده است.

وی تاکید کرد: اولا دو فرد مذکور از معابر دیگری غیر از محدوده ای که ما مشخص کردیم وارد کشور شده اند در ثانی این سوال مطرح است که این افراد در ساعت 4.5 صبح در لب مرز به چه کاری مبادرت می کردند.

استاندار کردستان نوع محموله وارده شده توسط افراد ناشناس را مواد محترقه اعلام کرد و گفت: همان طور که عنوان شد فاقد دفترچه کوله بری بوده و قاچاقی هستند. مضاف بر اینکه این محموله در کاربری های دیگر هم قابلیت مصرف دارد.

وی در خصوص مامورینی که بسوی این افراد تیزاندازی کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه سازمان قضایی نیروهای مسلح 5 نفر را بازداشت کرده و چنانچه در جریان این واقعه مقصر شناخته شوند محاکمه خواهند شد.

زاهدی افزود: اساسا منطقه ای که این دو شخص از آن عبور نموده اند منطقه ممنوعه بوده و دارای تابلو ورود ممنوع است ولی با این وجود نسبت به آن بی توجهی شده است.

استاندار کردستان در واکنش به انتشار اخبار ناآرامی شهر بانه پس از اتفاقات اخیر گفت: دیروز ظهر موضوع حل و فصل شد و هم اکنون شهر در وضعیت عادی قرار دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2983638224730587933 برچسب‌ها : آخرین جزییات حادثه شهرستان بانه از زبان استاندار کوله بری کردستان آخرین جزییات حادثه شهرستان بانه از زبان استاندار لینک کوتاه : اخبار مرتبط ساعتی 6 کانتینر پوشاک از ترکیه وارد کشور می‌شود/ این حجم قاچاق نمی‌تواند از طریق کوه و کوله بری باشد یکشنبه 15 اسفند 1395 01:30 دستور انسداد معابر غیرمجاز کوله‌بران در ۴ استان مرزی صادر شد دوشنبه 9 مرداد 1396 09:39 اصلاح در نحوه برخورد با کوله بران/ بیمه کوله بری در آستانه تصویب یکشنبه 22 مرداد 1396 14:47

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها شهید معروف به کشور بازگشت ارادت خواننده معروف به شهید حججی +عکس داعشی ها چرا تا سرحد مرگ می جنگند؟ با مرگبارترین موجودات روی کره زمین آشنا شوید + عکس زندگی عجیب مردم کره شمالی + عکس ماری که منقار حواصیل را بست + عکس مراسم استقبال از پیکر شهید جنگجو +عکس بدل کی‌ روش در ورزشگاه آزادی +عکس بازی با مرگ برای کسب روزی حلال +عکس روایت قتل آتنا از شروع تا پایان پرونده لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها آخرین وضعیت امنیتی بانه از زبان استاندار کردستان/ بازداشت 5 عامل تیراندازی اخیر /افراد کشته شده قاچاقچی حامل مواد دوگانه بوده اند نه کولبر روشی خطرناک برای پخت خمیر پیتزا مصافحه جبیر پاسخ داد/ گام‌های ریاض برای بازگشایی سفارتخانه ایران و عربستان با این خوراکی‌ها رشد موهایتان را تسریع بخشید نقد و بررسی پژو پارس سال، شیر کهنسال ایران خودرو با مرگبارترین موجودات روی کره زمین آشنا شوید + عکس ماری که منقار حواصیل را بست + عکس لحظه برخورد صاعقه به درخت زندگی عجیب مردم کره شمالی + عکس این 8 گروه بیشتر در معرض فقر ویتامین دی هستند! آخرین مطالب همه سایت 09:59 السومه ، زلاتان آسیا! 09:57 روایت زندگی در روستای 400 ساله 09:57 آخرین وضعیت امنیتی بانه از زبان استاندار کردستان/ بازداشت 5 عامل تیراندازی اخیر /افراد کشته شده قاچاقچی حامل مواد دوگانه بوده اند نه کولبر 09:17 آنچه که در برنامه این هفته شما وسیما می بینیم 09:17 آمار درخشان ستاره ای به نام اشکان دژاگه 09:16 اتفاق شگفت انگیز دیدار ایران و سوریه چه بود؟ 09:16 چهره بازنده روز: علیرضا بیرانوند و رکورد با ارزشی که از دست داد 09:15 آمار سردار بهتر از آمار علی دایی / بعد از کریس رونالدو حالا آزمون مدعی می شود 09:15 جولان پوشاک چینی در بازار ایران +عکس 09:15 جسد پدرزن در کاور لباس عروس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس اعلام کرد: در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

این نهاد اعلام کرد: تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال صورت گرفته که متاسفانه علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادری نیز مجروح شدند.

پلیس افزود: مجروحان جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند و ررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 848863 منبع: ایرنا برچسب‌ها مرزباني خبر مهم تیراندازی شهید استان کردستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید