Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل>آسیا - ایسنا نوشت:سناتور جمهوری خواه آمریکا با نظر رئیس جمهوری روسیه درباره اینکه تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی احتمالا به شکست می‌انجامد، موافق است.

به گزارش شبکه خبری راشاتودی، این اظهارات از سوی لیندزی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکای در پی درخواست‌های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه کره شمالی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام بر واکنشی موثر از سوی آمریکا علیه آزمایش آتی موشکی کره شمالی تاکید کرد و این مطالب را در یکسری از توئیت‌هایش نوشت و ادامه داد که اصلا باورش نمی‌شود با اظهارات و ایده‌های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه درباره کره شمالی موافق باشد.

وی اخیرا به شبکه خبری بی.بی.سی گفته بود که حمله نظامی از سوی آمریکا علیه کره شمالی اگر چیزی تغییر نکند، محتمل است.

این سناتور جمهوری خواه از ایالت کارولینای جنوبی ولادیمیر پوتین را در بسیاری از موارد مورد انتقاد قرار داده و اخیرا هم او را "پسر بد" خطاب کرده بود.

پوتین پیشتر گفته بود که تحریم‌ها علیه کره شمالی بی فایده است و این کشور دلسرد نمی‌شود و روز سه شنبه در یک نشست خبری گفت: این تحریم‌ها علیه کره شمالی تنها باعث فاجعه‌ای جهانی در سطح وسیع و کشته شدن تعداد زیادی از انسان‌ها می‌شود. تنها راه حل برای مساله اتمی کره شمالی مذاکرات صلح آمیز است.

در پی ششمین آزمایش اتمی کره شمالی، دولت آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا اقدامات شدیدتری را علیه این کشور اعمال کند و جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا نیز نسبت به یک واکنش شدید و گسترده نظامی علیه پیونگ یانگ هشدار داد.

52311

کلید واژه‌ها : کره شمالی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند