Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@22:39:24 GMT

آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه ورزشی در سپیدان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۵۵۳۹

آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه ورزشی در سپیدان

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سپیدان گفت :به زودی عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی روستای کوشک هزار و زمین چمن مصنوعی فوتسال روستاهای شیخ عبود و قلعه نو بیضا آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛حسام زارع مهذبیه رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سپیدان در بازدید از محل اجرای پروژه های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما در روستاهای بانش، شیخ عبود، کوشکهزار و قلعه نو بیضا ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های سید علاالدین خادم نماینده مردم شریف بیضا و شهرستان سپیدان درمجلس شورای اسلامی و اقدامات شایسته کامیاب مدیرکل ورزش وجوانان استان در توسعه اماکن وفضاهای ورزشی درسطح استان گفت:در همین مدت کوتاه در زمینه احداث فضاهای ورزشی در منطقه بیضا شاهد اقدامات بسیار ارزشمندی هستیم که با توجه به وجود پتاسیل های مهم در رشته های مختلف ورزشی احداث این پروژه ها نقش مهمی در شکوفا شدن استعدادهای بل قوه ورزشکاران این منطقه خواهد داشت

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سپیدان افزود : با پیگیری های نماینده مردم سپیدان وهمکاری مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس در بازدیدی که از روستاهای مختلف بخش بیضا داشتند دوپروژه مهم وارزشمند سالن ورزشی در روستاهای بیضامصوب شد که عملیات اجرایی ساخت اولین زمین چمن مصنوعی فوتسال در شهرستان سپیدان در روستای دشمن زیاری بیضا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان سپیدان درآینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید بر اساس این گزارش این زمین چمن مصنوعی در منطقه بیضا ساخته می شود. ساخت این زمین چمن در جهت استفاده نوجوانان و جوانان منطقه بیضا و به ویژه ساکنین روستاهای بیضا است تا در اوقات فراغت مراجعه کنندگان اصلی این مرکز باشند.

زارع گفت : فراهم نمودن امکانات وتجهیزات ورزشی برای جوانان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چراکه اگر امکانات فرهنگی وورزشی فراهم بشود از انحراف توان فکری وجسمی جوانان جلوگیری می شودبنابراین همه ما وظیفه داریم که درزمینه فراهم نمودن امکانات وتجهیزات ورزشی وفرهنگی تلاش کنیم

وی افزود: باید از همکاری ومساعدت های مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان تشکر وقدردانی نماییم چراکه درهمین مدت کوتاه اقدامات خوبی درجهت ارتقاء اماکن ورزشی دربیضا انجام شده است که واقعاً بی نظیربوده وجای تقدیردارد.

براساس این گزارش بخش بیضا از توابع شهرستان سپیدان دارای چهل هزارنفر جمعیت وبیش ازهشتادپارچه روستا وآبادی است که تا قبل از این از داشتن اماکن ورزشی مناسب محروم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعضی از پروژه‌های مسکن در اردستان پس از یک وقفه دو ساله آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، سید محمدهادی احمدی طباء ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح های مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: بازدید امروز به اتفاق اعضای شورای مسکن شهرستان از طرح های در دست ساخت مسکن در سطح شهرستان اردستان بوده که در این بازدید پنج ساعته مشکلات موجود در حوزه ادارات خدمات رسان در خصوص طرح های مسکن مطرح و با بررسی های صورت گرفته هماهنگی و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: طرح های مورد بازدید امروز از پروژه های مسکن کریمان 220 واحدی اردستان، پروژه کمیته امداد 14 واحدی در زواره، پروژه مسکن کریمان 90 واحدی زواره،  پروژه مسکن کریمان 20 واحدی مهاباد و کمیته امداد چهار واحدی مهاباد و همچنین طرح جوانی جمعیت مهاباد بوده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: برخی از این طرح ها پس از دو سال وقفه آغاز شده که با پیگیری های انجام شده این طرح ها با سرعت در حال انجام است و ان شاءالله تحویل برخی واحدها از تیرماه آغاز و اکثر طرح ها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 410 واحد مسکونی ویلایی، دوطبقه و آپارتمانی در سطح شهرستان در قالب طرح های مختلف ساخت مسکن در دست اقدام است ابراز داشت: با آماده سازی زمین های نهضت ملی در شهرهای اردستان و مهاباد، ساخت بیش از 700 واحد ویلایی نیز از تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/802

 

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان