Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@06:13:12 GMT

راه‌اندازی بخش خواهران در موکب العباس(ع) خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۵۹۰۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، از اعضای هیئت مدیره موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد، گفت: مجموعه و کارهای موکب یک مجموعه وسیع و کاملاً در اختیار امام حسین(ع) است چراکه هیچ‌گونه منیت و فردگرایی در این موکب وجود ندارد و هرچه هست مربوط به امام حسین(ع) است.
وی ادامه داد: سال گذشته در چند مسیر فعالیت داشتیم، اول مسیر ایجاد بود که به خوبی انجام شد، دوم مسیر اجرا بود که بهترین شخصیت‌های شهرستان از پیر و جوان گرفته تا افراد با تحصیلات بالا در برپایی و اجرای فعالیت‌های موکب به ما کمک کردند، در میان افرادی‌که در موکب فعالیت‌ داستند افرادی را داشتیم که مدرک دکترا داشتند اما در موکب جارو می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصوری با اشاره به این‌که تأمین مالی موکب یکی‌از مسائل موکب در سال گذشته بود، عنوان کرد: ما در این راه تبلیغ زیادی انجام دادیم اما دست گدایی جلوی کسی دراز نکردیم، طوری بود که برخی از اقلام باقی مانده را پس‌از جمع‌آوری موکب به افرادی‌که آن‌ها را اهداء کرده بودند پس دادیم.
این عضو هیئت‌امنای موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد با اشاره به کمک ادارات مختلف در برپایی موکب طی سال‌های گذشته، گفت: در بخش فرهنگی نیز به‌همت دوستان و دست‌اندرکاران نماز جماعت در سه وعده صبح، ظهر و مغرب اقامه شد.
وی با اشاره به لزوم حضور بخش خواهران در موکب العباس(ع) گفت: لازم است که در این زمینه نیز چندین خانم فعال به‌صورت منسجم و برای مدیریت حضور داشته باشند و این بخش را از دیگر بخش‌ها جدا کنیم، مانند دوران جنگ تحمیلی، بانوان پشتیبان موکب باشند.
منصوری ادامه داد: یک پیشنهاد من این است که برنامه‌های فرهنگی ما مختص به وقت نماز نباشد، و در طول شبانه‌روز یک‌سری برنامه‌های فرهنگی ثابت در قالب پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، مسابقات فرهنگی و یا به یا شکل‌های دیگر که دوستان پیشنهاد دارند، برگزار شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر یک شنبه طی دیدار با مدیرکل و معاونان فرهنگی و اداری‌مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: حوزه فرهنگ، نیازمند توجه بیشتر است و چنانچه دغدغه مند این عرصه هستیم، لازم است از کانون و دیگر مجموعه‌های فرهنگی حمایت کنیم.

فرماندار رشت بر لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت تاکید کرد و گفت: غفلت متولیان، امکان نقش آفرینی دشمنان و تأثیر گذاری آموزه‌های آنان را در ذهن و ضمیر نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

وی بر همین اساس نیز نقش کانون را مهم ارزیابی و با قدردانی از اهتمام دست اندرکاران این نهاد فرهنگی در جهت جذب مخاطب و جذاب سازی فعالیت‌ها ادامه داد: افزایش ارتباط میان نسلی، مدیریت حضور آینده سازان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین، ایجاد بسترهای مناسب برای همراهی خانواده‌ها، از اولویت‌های مجموعه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

عاشوری با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان برای مواجهه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و با ضروری توصیف کردن پیوست تربیتی فعالیت‌ها ادامه داد: برای فرهنگ سازی، لازم‌است از افراط و تفریط پرهیز کرده و با حمایت‌های مالی از فعالان فرهنگی و استفاده از نیروی انسانی توانمند نقش آفرین باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در دستورکار مسئولان است و با استقبال از راه‌انداری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رشت تصریح کرد: با تعریف طرح‌های عمرانی مناسب از سوی کانون، نسبت به تأیید پروژه و اختصاص منابع مالی لازم اقدام می‌کنیم.

کد خبر 6097370

دیگر خبرها

  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد