Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمزه امینی گفت: شهرهای دیگر بدلیل داشتن کارخانه آسفالت به میزان قیر رایگانی که دریافت می کنند می توانند میزان آسفالت ریزی بیشتری داشته باشند اما در هشترود نبود این کارخانه باعث شده تا بدلیل تهاتر قیر با آسفالت تا یک سوم کاهش میزان آسفالت ریزی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک هشترود، سید حمزه امینی نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس، صبح امروز در جلسه مشترک با اعضا شورای شهر و شهردار هشترود گفت: بنده به عنوان یار ششم در کنار اعضای شورا و در خدمت شهروندان برای تبادل نظر در جهت رفع معضلات شهری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم به ما اعتماد کرده و نباید اعتماد مردم را سلب کرد و باید با جدیت پیگیر مشکلات مردم و شهر بود.

وی اظهار داشت: خواسته های عمومی مردم را اولویت بندی کنید و در جهت رفع آنها قدم بردارید چراکه مردم هشترود قدرشناس هستند و اگر حرکتی از سوی مسئولان صورت گیرد آنها هم حمایت خواهند کرد.

امینی افزود: شهردار باید پیگیر تمامی مطالبات از ادارات باشد. برخی ادارات که بدهی شان به شهرداری میلیاردی است از پرداخت آن خود خودداری می کنند و انتظار کار و خدمات هم دارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در تصمیم گیری ها مصلحت شهر و جامعه نباید فدای منافع فردی برخی اشخاص شود زیرا مردم به امید رفع مشکلات شهرشان به شوراها رای داده اند و این امید نباید به یاس تبدیل شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: نبود فاضلاب مدرن موجب شده فاضلاب های شهر به رودخانه ‘شهر چایی’ که از وسط شهر می گذرد ریخته شود و همین موضوع سبب بروز مشکلات زیست محیطی و بهداشتی شده است. برای احداث تصفیه خانه هشترود نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.


امینی همچنین از شهرداری و شورا خواست اجرای طرح های مسجد جامع، پارک تفریحی و مسیر گشایی خیابان چایکنار را در اولویت قرار دهند.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس از شوراها و شهردار خواست تا پیگیر قیر رایگان باشند.

وی اضافه کرد: شهرهای دیگر بدلیل داشتن کارخانه آسفالت به میزان قیر رایگانی که دریافت می کنند می توانند میزان آسفالت ریزی بیشتری داشته باشند اما در هشترود نبود این کارخانه باعث شده تا بدلیل تهاتر قیر با آسفالت تا یک سوم کاهش میزان آسفالت ریزی داشته باشیم.

امینی در مورد طرح میدان مسجد جامع نیز خاطرنشان کرد: ادامه تملک زمین های شامل طرح میدان مسجدجامع از سوی دولت مشروط به پیاده سازی طرح از سوی شهرداری برای زمین های تملک شده فعلی است و انتظار می رود شهرداری برای این میدان طرح مناسبی داشته باشد تا از آن در جهت درآمدزائی استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید