Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:تا کنون دانشجویان دختر شرکت کننده درسیزدهمین المپیاد ورزشی توانسته با کسب شش مدال رنگا رنگ عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری همدان ورزش،علی ثقفی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهر داشت : کاروان ورزشی از استان همدان تا به حال عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا اینجا موفق شدیم در رشته کاراته با کسب یک طلا در کاتای تیمی،یک نقره در کاتای انفرادی و یک برنز در کمیته 55-کیلو گرم در مجموع به مقام دوم دست یابیم و در شنا3 نقره توسط خانم جزایری در ماده های 50 متر پروانه کرال پشت و 100متر انفرادی مختلط و همچنین یک ششمی شنادر ماده آزاد تیمی ودردو میدانی یک پنجمی در پرش طول و یک چهارمی در 300 متر را کسب کنیم.

ثقفی همچنین ادامه داد در بسکتبال پس از شکست تیم گیلان در بین چهارتیم قرار گرفتیم.

وی گفت:کاروان همدان از نظر تعداد اعضاءو کامل بودن کاروان در رده پنجم تیم های شرکت کننده قرار دارد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد:هدف ما در این مسابقات کسب یک رتبه تک رقمی در بین دانشگاهای علوم پزشکی کشور بود که تا کنون موفق شدیم به این هدف دست یابیم و امیدوارم با درخشش ورزشکاران در رشته های باقی مانده(شطرنج و یک ماده شنا و بسکتبال )و کسب مدال بتوانیم در بین سه تیم برتر این المپیاد قرار گیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی