Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:55:30 GMT

سومین جشنواره ملی کباب بناب شهریور ۹۶ برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۶۹۹۴

سومین جشنواره ملی کباب بناب شهریور ۹۶ برگزار می شود

تبریز - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره ملی کباب بناب در روزهای ۱۷ الی ۱۹ شهریور سال جاری خبر داد.

به‌ گزارش حبرنگار مهر، مرتضی آبدار چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره روز جمعه ۱۷ شهریور ماه افتتاح و به مدت سه روز همراه اجرای برنامه های فرهنگی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در محل پارک ملت شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طول سه روز برگزاری جشنواره، عرضه کباب سنتی بناب توسط کباب پزان برتر شهرستان برای گردشگران خواهد بود و علاوه بر این در طول برگزاری ۱۲ گروه کباب پز در این جشنواره به رقابت می پردازند که کیفیت کباب ها و نوع گوشت توسط اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت نظارت خواهد شد و در مراسم اختتامیه این جشنواره، نفرات برتر معرفی و تقدیر می شوند.

آبدار با اشاره به برنامه های دیگر این جشنواره گفت: در حاشیه این جشنواره همچنین ۳۰ غرفه صنایع دستی، سوغات و توانمندی های شهرستان بناب با همکاری جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن، بسیج سازندگی و ۶۰ غرفه دیگر توسط بخش خصوصی ویژه صنایع دستی و سوغات از کل کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نمایش آیینی، موسیقی عاشیقی، مسابقات فرهنگی و هنری در حاشیه این جشنواره صورت خواهد پذیرفت.

آبدار در پایان گفت: برگزاری رویدادها و جشنواره ها یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ در راستای جذب گردشگر هستند و از اینرو با توجه به قرارگرفتن شهرستان بناب در مسیرهای گردشگری استانی تبریز ۲۰۱۸ و بهره مندی از برند کباب، این جشنواره از برنامه هایی است که در تلاشیم هر سال با کیفیت تر و ارزنده تر از قبل برگزار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است