Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرادی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، منصوب شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مر کز کرمانشاه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی سکان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به دکتر محمودرضا مرادی سپرد.
دکتر محمود رضا مرادی که متولد ۱۳۴۹ در شهرستان سرپل ذهاب می‌باشد سال ۱۳۶۷ به عنوان دانشجوی پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شد و پس از فارغ التحصیلی در مقطع پزشکی عمومی در همین دانشگاه در رشته ارولوژی به ادامه تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر مرادی از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰ دوره فلوشیپ ارولوژی اطفال را در دانشگاه شهید بهشتی گذراند و در سال ۱۳۹۰ دوره فلوشیپ مهندسی بافت و پزشکی بازساختی را در دانشگاه ویکی فارست آمریکا و پس ازآن در سال ۱۳۹۲ به عنوان آبزرورشیپ ارولوژی کودکان در بیمارستان بوستن دانشگاه هاروارد امریکا فعالیت کرد.
وی که از سال ۱۳۷۸ به عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درآمده است هم اکنون دارای رتبه علمی استادی است و علاوه بر تالیف ۴۰ مقاله علمی، فصولی از کتاب‌های مرجع از جمله کتاب جامع ارولوژی ایران و ارولوژی عمومی را تالیف نموده است.
از مسئولیت‌های پیشین پروفسور مرادی می‌توان به ۴ سال ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب کرمانشاه، قریب ۴ سال معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مدیریت گروه ارولوژی دانشکده پزشکی در ۵ دوره، دبیری هیات اجرایی جذب از سال ۱۳۹۳ و سر دبیری مجله انگلیسی زبان JIVR دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد.
گفتنی است مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال ۱۳۹۳ تا پانزدهم شهریورماه سال جاری برعهده دکتر حسین کریم بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب در فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اورسجی طی حکمی از سوی استادبزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون شطرنج به سمت سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون شطرنج منصوب گردید.

کد خبر 6085557

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان