Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر گفت: شهردار جدید شهرستان با اکثریت قاطع آرا انتخاب و جهت سیر مراحل اداری صدور حکم به استاندار معرفی گردید و تا زمان صدور حکم اسلام محمدی بعنوان سرپرست امورات جاری شهرداری را انجام خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسعود مروتی در گفتگو بابازی دراز، اظهار داشت: درجلسه انتخاب شهردار شهرستان سرپل ذهاب با تبادل نظر بین اعضای شورای شهر، صابر حیدری با کسب چهار رای موافق به سمت شهردار سرپل ذهاب انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شخص نامبرده دارای سوابق اجرایی بوده و جهت صدور حکم و سیر مراحل اداری وقانونی به فرمانداری این شهرستان ارجاع داده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرسرپل ذهاب تصریح کرد: تا صدور حکم شهردار جدید نیز اسلام محمدی به عنوان سرپرست شهرداری سرپل ذهاب منصوب شد تا موقتا امور جاری شهرداری را در دست گیرد.

وی شایعات و مطالبی مبنی بر انتخاب فرد دیگر در سمت شهردارآینده و توهین به قوم و قبیله ای خاص در فضای مجازی که گاهی اوقات منتشر می‌شود، کذب محض خواند و ازمردم فهیم و آگاه شهرستان خواستار شد به گسترش شایعات دامن نزنند و اخبار موثق مربوط به شهرداری این شهرستان را از سایت خبری و کانال بازی دراز پیگیری نمایند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید

شهردار منطقه هفت تهران از افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نصرالله آبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه  اعتبارات خوبی در سال‌جاری برای منطقه ۷ در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته تا در سال جدید پروژه ها و برنامه های توسعه شهری در منطقه هفت به خوبی پیش برود. 

وی با بیان اینکه افتتاح های مترویی در این منطقه در سال جدید تکمیل می شود، اظهار کرد: شهردار تهران تأکید دارند که ایستگاه سرباز نیز باید به زودی افتتاح شود که این ایستگاه نیز طبق برنامه ریزی انجام شده تا آبان ماه افتتاح خواهد شد و همچنین  ورودی دوم ایستگاه سهروردی نیز در فروردین ماه افتتاح خواهد شد. 

وی بیان کرد: پارکینگ شهید قنبرزاده هم که یک گود رها شده بود با پیگیری های مدیران منطقه تعیین پیمانکار شده و در سال جدید افتتاح می‌شود و این پارکینگ ۷۰۰ ظرفیت دارد که کمک بزرگی به بهبود فضای پارک در  منطقه هفت می‌کند.

آبادیان با بیان اینکه افتتاح خانه خبرنگاران نیز به زودی صورت خواهد گرفت و این امر یک تحول و یک اتفاق مبارک برای جامعه رسانه‌ای کشور است، در ادامه یادآور شد: دسترسی مردم به چهار باغ آزاد شده و انتظار ما این است که با نصب یک سازه در محله نیلوفری و سهروردی تحول ایجاد خواهد شد. 

شهردار منطقه ۷ تهران در مورد روند ساخت  زیرگذر میدان سپاه نیز با تأکید بر اینکه  مطالعات این مهم انجام شده و حتی مشاوران ذی صلاح انتخاب شده‌اند، افزود: تحویل زمین انجام شده و جا دارد از سپاه بابت تحویل زمین تجهیز کارگاه تشکر کنیم.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه پیمانکار اجرای این زیرگذر انتخاب شده و مسیر ترافیکی و تغییر جهت در هماهنگی با پلیس انتخاب شده است، گفت: امیدواریم این زیرگذر که حد فاصل خواجه نصیر به سمت صیاد شیرازی شمال است، اجرایی شود و مسیر غرب به شمال اتصال یابد و کمتر از یک سال برای اجرای این پروژه زمان نیاز داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!
  • افزایش صدور پروانه ساختمانی در جنوب غربی تهران
  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت