Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:20:37 GMT

سمینار وجشنواره بز کرکی راینی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۷۳۸۹

سمینار وجشنواره بز کرکی راینی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان چهارمین سمینار علمی مدیریت دام و طیور و آبزیان ودومین جشنواره بز کرکی راینی در استان کرمان با محوریت تغذیه دام، فیزیولوژی دام و طیور، مدیریت پرورش دام و طیور و مدیریت پرورش شیلات و آبزیان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دبیرعلمی سمینار گفت:سمینار علمی مدیریت دام، طیور و آبزیان ودومین جشنواره بز کرکی راینی در استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا محمد آبادی افزود: از 15 اردیبهشت ماه سال جاری، دریافت مقالات علمی برای این سمینار آغاز و تا آخرین روز تیر ماه ارسال مقالات ادامه داشت.

وی تصریح کرد: در نهایت307 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد و متخصصین کار بررسی مقالات را انجام و در نهایت 210 مقاله مورد تایید قرار گرفت که این مقالات به صورت پوستر و سخنرانی در این سمینار ارائه شد.

وی مباحث مطروحه در این سمینار را پیرامون تغذیه دام، فیزیولوژی دام و طیور، مدیریت پرورش دام و طیور و مدیریت پرورش شیلات و آبزیان و بیماری های دام و طیور اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

بزکرکی راینی هم جشنواره ای شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محسن جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و دبیر کل اولین کنفرانس ملی مهارت در افتتاحیه این کنفرانس که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور وزیر علوم برگزار شد گفت: طراحی این کنفرانس دو سال به طول انجامیده است تا بتوانیم صاحبان صنایع، بخش های حکمرانی و بخش های خصوصی را برای این کنفرانس هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: برای این کنفرانس ۲۸۳ مقاله دریافت شد که می توان گفت ۵۰ درصد مقالات پذیرفته شد و ۱۴۳ مقاله در واقعه نهایی شد، مقالات توسط یک تیم خبره و فرادانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته و حدود نیمی از مقالات دریافت شده مورد پذیرش واقع نشد.

وی با بیان اینکه از دستگاه های مختلف مقاله دریافت شده است، خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از مقالات از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ارائه شد یعنی ۶۰ درصد مقالات مربوط به آموزش عالی و ۴۰ درصد مقالات خارج از دانشگاه بود ازآموزش و پرورش و حتی شهرداری نیز مقاله ارسال شده بود.

کد خبر 6085258

دیگر خبرها

  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • همه دنیا از عملیات وعده صادق خوشحال شدند