Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم جلوگیری از به انحراف کشیده شدن مراسمات مذهبی شهرستان گفت: مناسبتهای مذهبی در راستای تقویت خدا محوری و معاد محوری و تبیین اصول اعتقادی برگزار شود تا از انحراف مردم جلوگیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازبازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در دومین نشست شورای تبلیغ شهرستان اظهار داشت: مناسبت های فرهنگی و مذهبی دردهه ولایت و ماه محرم و صفر باید در راستای تبیین اصول اعتقادی،تقویت خدامحوری و معادمحوری در زندگی مردم به عنوان اهرم بازدارنده ازانحراف و ترویج روابط اجتماعی بر مبنای فرهنگ صحیح اسلامی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای فرهنگی مذهبی و پیشگیری از وهن مناسک ونحوه اجرای آن و تلاش در ساماندهی و برگزاری هرچه باشکوه تر و مؤثرتر این مراسمات مهم قلمداد کرد و به لزوم همدلی و هدفمند بودن در این خصوص تأکید داشت.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: استفاده از پتانسیل هیئات مذهبی جهت ساماندهی اجتماعی و پاک کردن اجتماع از آسیبهای متعدد نه تنها در محرم و صفر بلکه باید در تمام سال انجام گیرد و با توجه به مهارت افزایی اعضاء هیئات مذهبی باید از این فرصت استفاده کرد و حلقه فعالیت فرق و نحل انحرافی را تنگ تر نمود.

گفتنی است، در این جلسه برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسمات ویژه ایام و مناسبت های ذی حجه و محرم با حضورروحانیون و فعالان فرهنگی شهرستان در دفتر امام جمعه این شهرستان صورت گرفت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام