Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>فوتبال ملی - جی پلاس نوشت: مهاجم لژیونر سوریه معتقد است مشکلات و مسائل موجب سوم شدن این تیم در انتخابی جام جهانی شد. او در واکنش به اتهام تبانی میان ایران و سوریه گفت: آیا کسی تردید دارد که ایران بهترین بازی خود را مقابل ما انجام داد؟

سوری ها شب گذشته دست به کار بزرگی زدند و با متوقف کردن ایران، در عین شگفتی راهی مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره آسیا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ایران در تمام بازی های خود در مرحله پایانی گلی را دریافت نکرده بود، بازیکنان سوریه توانستند دو بار دروازه ایران را آن هم در ورزشگاه آزادی باز کنند.

چهره برتر سوریه، عمر السومه، مهاجم تیم الاهلی عربستان بود که ابتدا با زدن ضربه ایستگاهی و دفع نقص بیرانوند، زمینه ساز گل نخست سوریه شد و در دقیقه 92 هم با یک ضدحمله بسیار سریع، توپ را از میان پاهای دروازه بان ایران عبور داد تا تیمش را به مرحله بعد انتخابی جام جهانی برساند.

عمر السومه بعد از این بازی، سوژه اصلی رسانه های عربی بود. او پیش از ترک ورزشگاه درباره کار بزرگی که سوریه در آزادی انجام داد، گفت: خیلی خوشحالم که تیم مان راهی مرحله پلی آف شد. مستحق این اتفاق بودیم. شاید می توانستیم در رده دوم قرار بگیریم اما مشکلات و مسائلی که وجود داشت مانع از انجام این کار شد. مقابل ایران خیلی خوب بازی کردیم. تیم ملی ایران تیم قدرتمندی است و یکی از بهترین بازی های خود را ارائه کرد.

او در واکنش به شایعه نادرست تبانی ایران و سوریه که پیش از بازی مطرح شده بود، تاکید کرد: همیشه افراد و کسانی که منافعشان به خطر می افتد، سعی دارند از روش های نامعمول امتیاز بگیرند. آیا کسی تردید دارد که ایران بهترین بازی خود را انجام داد؟ آنها تا اواخر بازی پیروز میدان بودند و باز هم قصد گلزنی داشتند که ما ضد حمله سریعی زدیم و به گل رسیدیم. این مباحث برای خارج از زمین فوتبال است و نه سوریه و نه ایران به آن اهمیتی نمی دهند.

مهاجم الاهلی عربستان درباره کمکی در دو بازی اخیر به سوریه کرد، به جی پلاس گفت: هیچ گاه کمک به کشورم را دریغ نکرده ام. مشکلاتی وجود داشت که سد راه من برای حضور در تیم ملی شد ولی من فقط در دو بازی کنار تیم ملی بودم و خوشحالم که نقشی در این صعود داشتم ولی کار بزرگ و اصلی را سایر بازیکنان انجام دادند. ما هیچ گاه هواداران مان را به صورت کامل همراه خودمان نداشتیم ولی حمایت دورادور آن ها به ما دلگرمی داد.

السومه همچنین درباره حضور سوریه در مرحله پلی آف نیز می گوید: تا به حال کار سختی انجام دادیم ولی با این صعود دل مردم شاد شد. دو بازی دیگر در آسیا خواهیم داشت. هدفمان این است که به جام جهانی برویم و نزدیک تر از همیشه به این رقابت ها هستیم. به خودمان ایمان داریم و به لطف خدا می توانیم نماینده خوبی برای مردم سوریه و آسیا در جام جهانی باشیم.

او درباره گلزنی به بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی گفت: به عنوان مهاجم هدفی جز این ندارم. هافبک ها و مدافعین موقعیت سازی می کنند و من هم گل می زنم. سعی می کنم از موقعیت ها بیشترین استفاده را ببرم. قبل از بازی به خبرنگاری گفته بودم که به بیرانوند گل می زنم چون تیم مان به این گل ها احتیاج دارد. یک بازی دیگر هم مقابل او خواهم داشت!


256 41

کلید واژه‌ها : تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس اهداف پروازی از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور به میزبانی دوحه قطر برگزار شد.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان در این رقابتها را تشکیل می‌دادند.

در پایان مرحله مقدماتی اسکیت این رقابتها علی دوستی و امیرمحمد دادگر به ترتیب با رکورد ۱۱۵ و ۱۱۳ در رده های ۸۳ و ۱۰۴ قرار گرفتند.

در این مسابقات نمایندگان ایران در بخش تراپ زنان و مردان نیز به رقابت پرداختند که در پایان دور مقدماتی تراپ مردان محمد بیرانوند با رکورد ۱۲۱ با به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله تیر حذفی شد.

بیرانوند در مرحله تیر حذفی در جایگاه هفتم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

در مرحله تراپ امیرحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز در رده ۴۱ قرار گرفت و سیدبابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز در رده ۱۳۵ ایستاد.

در بخش تراپ زنان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور نیز با ۱۰۷ امتیاز در رده ۴۸ قرار گرفت.

محمد بیرانوند تنها نماینده اهدف پروازی ایران است که سهمیه بازیهای المپیک پاریس را کسب کرده او پیش‌تر و در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را به دست آورد.

کد خبر 6091253

دیگر خبرها

  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور