Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی با همراهی «دنگ دار» به سرپرستی علی مومیوند و همکاری ارکستر «پاسارگاد» به رهبری مهدی پناهی در تالار ایوان شمس روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت گروه موسیقی «دنگ دار» به سرپرستی علی مومیوند و همکاری ارکستر «پاسارگاد» با رهبری مهدی پناهی ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲ روز ۲۷ شهریور به خوانندگی وحید تاج در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنسرت، تصانیف جدید از ساخته‌های علی مومیوند و سپهر سراجی همچون «هفت‌ آسمان»، «در این دریا»، «بیا»، «ایوار»، «مخمور»، «آرایش»، «پنجه درانداختن»، «عشقش ده»، «آخر» و «یاد باد» به اجرا درمی‌آید و مخاطبان پس از آن شاهد اجرای ساز و آواز خواهند بود.

محمدامین عطایی، مهدی جوانبخت، زهرا کریمی، نوید شعبانزاده و آرمین قضاتی نوازندگان ویولن، پروانه انارکی، ماکان خوی نژاد و هستی حامد سپاسی نوازندگان ویولن سل، دانیال جورابچی نوازنده ویولا، پیمان ابوالحسنی زراعت کار نوازنده ویولا، عادله لطفی نوازنده آلتو، اسماعیل خزایی نوازنده تنبور، احسان انصاری نوازنده سازهای کوبه‌ای و امین غفاری کنسرت مایستر و مدیر ارکستر، اعضای ارکستر پاسارگاد را به رهبری مهدی پناهی و آهنگسازی سپهر سراجی و علی مومیوند تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس