Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@01:01:30 GMT

اختلاس یک کارمند بانک در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۸۵۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از وقوع یک فقره اختلاس در یکی از شعبات بانک‌های دولتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: در مراجعه حضورییکی از شهروندان نهاوندیبه پلیس آگاهی و اعلام شکایتیمبنی بر اینکهکارمند یکی از شعبات بانک‌های دولتی در این شهرستان اختلاس کرده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: طی تحقیقات دقیق پلیس آگاهی شهرستان و بررسی موضوع و جمع‌آوری مستندات متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی پلیس با مشاهده مدارک موجودبه اختلاس 354 میلیون ریالی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شده است، یادآور شد: این میزان اختلاس به صورت زنجیره‌ای نبوده و فقط یک شاکی داشته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا