Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیما با بیان اینکه امروز غلبه با جریانی است که غدیر را امتداد می‌دهد، گفت: ما در تمام حوزه‌های رسانه ملی خودمان را وامدار غدیر می‌دانیم و همواره درصدد این هستیم که در صداوسیما برنامه‌هایی در رابطه با موضوع غدیر و صاحب‌نظران این عرصه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سیدمرتضی میرباقری در دومین کنگره ملی غدیر ویژه گرامیداشت «علامه سیدمرتضی عسگری» که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه ما در کشورمان مفتخر هستیم که از نعمت ولایت بهره ببریم اظهار کرد: خیلی از کشورها از این نعمت غافل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به تلاش حکمت و عرفان توانسته‌ایم جلوه‌هایی از دین را در جامعه به تجلی برسانیم. در غدیر ولایت تشریعی رخ داد و سبب اکمال دین و اتمام نعمت شد.

وی ادامه داد: در صدر اسلام به دلایل مختلف این نعمت الهی با توطئه‌هایی همراه شد و همین امر سبب شد که جامعه اسلامی از این نعمت محروم شود و پس از آن سقیفه و عاشورا رخ دهد. اگر نبود تلاش مجاهدان بزرگی همچون علامه عسگری که چهره حقیقی اسلام را نشان دهند، این مصیبت‌ها همچنان ادامه پیدا می‌کرد. امروز اگر بخواهیم از غدیر به صورت عملی صحبت کنیم، می‌توانیم انقلاب را مثال بزنیم. در زمانی که مارکسیست‌ها با تمام توان وارد شدند که مکتب اهل بیت‌(ع) را از بین ببرند این انقلاب رخ داد.

معاون سیما تأکید کرد: دهه ۵۰، دهه ثبات و آرامش نام‌گذاری شده بود اما با حرکت امام راحل ملت‌های غربی از این امر خارج شدند و سبب شد حکومت اسلامی شکل بگیرد. امروز غلبه با جریانی است که غدیر را امتداد می‌دهد. ما در رسانه ملی تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم که ادامه‌دهنده و وامدار غدیر باشیم و بر همین اساس به حوزه‌های دینی و به تولید فیلم، سریال، مستند و... در این عرصه توجه ویژه‌ای داریم.

وی افزود: درباره مقام علامه عسگری در رسانه ملی برنامه‌های بسیار زیادی داریم. متأسفانه در سال‌های ابتدایی انقلاب، ما خیلی نتوانستیم از چهره‌های شاخص مشاهیر، علما و روحانیون تصاویر و صداهایی داشته باشیم که این خود جای تأسف دارد؛ اما از جمله علمایی که توانستیم از وجود آن‌ها بهره ببریم، علامه عسگری است که صدها ساعت برنامه در محضر ایشان ثبت و ضبط شد.

میرباقری تأکید کرد: به دلیل علاقه‌ای که به علما و مشاهیر داریم، همواره درصدد هستیم که در برنامه‌های صداوسیما از شخصیت‌ها و چهره‌های برتر انقلاب استفاده کنیم و از آثار آن‌ها بهره ببریم که همین امر می‌تواند ثمرات بسیار زیادی را برای جامعه ما به همراه داشته باشد. جریان اسلام و انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای می‌تواند موثر باشد. ما در رسانه ملی شرایطی را برای این امر فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: ۲۵۶ شبکه ماهواره‌ای امروز عقاید، روح و روان مردم را نشانه‌گیری کرده‌اند تا آن‌ها با مفاهیم اصیل انسانیت و اسلام فاصله بگیرند. امروز ما باید درصدد مقابله با این جریان خلاف انسانیت برآییم. ما در ساعت‌ها و مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی که مرتبط با مشاهیر و اهل علم و دانش است پخش می‌کنیم و برای ادامه ساخت وساز این گونه برنامه‌ها نیز آماده همکاری با تمام کسانی هستیم که در این عرصه صاحب علم و فضل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد