Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به توافق انجام شده با فدراسیون فوتبال مبنی بر واگذاری بلیط فروشی به باشگاه‌ها از هواداران عزیز که حامی اصلی تیم محبوب استقلال هستند، درخواست می‌شود برای بازی با تیم ذوب آهن که قرار است روز چهارشنبه مورخ 29/6/96 ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار شود، از خرید هر نوع بلیط الکترونیکی از طریق سامانه خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که به زودی نحوه تهیه بلیط بازی‌های استقلال از سوی سایت رسمی این باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم