Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:41:03 GMT

خانه کشتی اندیمشک احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۴۹۷۷۴

خانه کشتی اندیمشک احداث می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با بیان اینکه خانه کشتی اندیمشک احداث می‌شود گفت: ورزشکاران شهرستان اندیمشک در یک سال اخیر، بیش از ۷۰ مدال بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کرده‌اند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاندیمشک،ورزشقهرمانییکیازارکانمهم توسعه ورزش درکشوراست و توسعه ورزشقهرمانیدر هرکشور،پیشزمینه کسبموفقیت در رقابت‌هایجهانیوالمپیکبوده و به همین دلیل وبه صورتسالیانه،میلیون‌هادلار درکشورهایمختلف جهان، به جهت کسب افتخارات ورزشی هزینهمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور ما نیز با برخورداری از یک جمعیت جوان و فعال دارای ظرفیت و استعدادی فراوان در این حوزه است و در صورت تمرکز و توجه به خدمات حوزه قهرمانیورزش، ضمن توسعه سلامت و ترویج ورزش همگانیمی‌توانیم در این حوزه گام‌های بلندی برداشته و پرچم پر افتخار کشور را در عرصه‌های مختلف ورزشی به اهتزاز درآوریم.

شهرستان اندیمشک نیز یکی از شهرهای مهم و مستعد ورزشی استان خوزستان است که همواره و در رشته‌های مختلف ورزشی، توانسته مسیر تعالی و افتخار آفرینی ورزشی کشور را فراهم و بیش از گذشته، لزوم توجه به نیازهای وزشکاران رشته‌های ورزشی را مطرح کند.

ورزشکاران اندیمشک بیش از 70 مدال بین‌المللی کسب کردند

کیومرث آریا متین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: استعداد و ظرفیت جوانان اندیمشک در رشته‌های مختلف ورزشی، خاص و منحصر به فرد است و امروز ورزش اندیمشک محدود به یک رشته خاص نیست و ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت کسب مدال و رتبه‌های برتر داخلی و برون مرزی را دارند.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، ورزشکاران شهرستان اندیمشک در طول یک‌ سال اخیر و در رشته‌های مختلف ورزشی بیش از 200 مدال و عنوان در کشور کسب کرده اند که این میزان کسب مدال، برای یک شهرستان در تمام کشور کم‌سابقه است و باید بیش از گذشته به ظرفیت و توان ورزشی اندیمشک توجه کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک عنوان کرد: هم‌چنین ورزشکاران شهرستان اندیمشک و در رشته‌های مختلف ورزشی و در طول یک‌ سال اخیر بیش از 70 مدال و عنوان برتر را کسب کرده‌اند که این مقوله، ظرفیت و توان ورزشی اندیمشک را نه تنها در عرصه داخلی، بلکه در حوزه برون‌مرزی را بیان می‌کند.

وی گفت: علی‌رغم این ظرفیت و توان ورزشی گسترده، متاسفانه در طول سال‌های اخیر اقدامات مورد نیاز برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اندیمشک برداشته نشده است و در حال حاضر، سرانه ورزشی شهرستان اندیمشک تنها در حدود 60 سانتی‌متر است که این میزان، پاسخگوی شهروندان و ورزشکاران اندیمشکی نیست.

طرح توسعه خدمات ورزشی اندیمشک اجرا می‌شود

آریا متین بیان کرد: به همین جهت و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، اقدامات جدی و عملی برای توسعه ورزش اندیمشک در حوزه تجهیزات و فضاهای ورزشی برداشته و به زودی با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی، اندیمشک و اجرای طرح‌های عمرانی جدید در شهرستان، گامی بلند در مسیر توسعه ورزش اندیمشک برداشته می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف ورزشی طراحی و به اجرا می‌رسند و با بهره برداری کامل از این طرح‌ها، پیش بینی می‌شود حضور اقشار مختلف شهری در عرصه ورزش شهرستان تقویت و سرانه ورزشی اندیمشک به حدود یک متر برسد که این میزان رشد در کسب مدال‌های داخلی و برون مرزی و نشاط عمومی و سلامت اجتماعی شهرستان، بسیار موثر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک ادامه داد: هم‌چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، تکمیل سالن 2500 نفری شهید‌سروندی شهرستان اندیمشک نیز مورد توجه قرار گرفته است و به زودی و پس از 15 سال، این طرح شاخص ورزشی اندیمشک به بهره برداری می‌رسد و شهرستان، امکان و ظرفیت میزبانی رقابت‌های ورزشی داخلی و بین المللی را پیدا می‌کند.

وی گفت: به همین جهت، کارگاه های این طرح ورزشی پس از سال ها تجهیز و عملیات تکمیل و نماسازی آن، آغاز شده است و به زودی و در کم‌ترین زمان ممکن، سالن چند منظوره شهید سروندی شهرستان اندیمشک، تکمیل و فضای مناسبی در شهرستان به جهت میزبانی مسابقات و انجام رشته های مختلف ورزشی فراهم می‌شود.

پارک ورزشی اندیمشک احداث می‌شود

آریان متین عنوان کرد: هم چنین با توجه به کمبود فضای ورزشی در کوی‌‍شهدا و ظرفیت گسترده این منطقه شهری اندیمشک و با هدف تامین نیاز شهروندان، اجرای اولین طرح پارک ورزشی شهرستان اندیمشک نیز مورد توجه قرار گرفت و عملیات اجرایی این پارک ورزشی با نام شهدای حماسه چهارم آذر در حد فاصل ایستگاه راه آهن و کوی شهدا آغاز شده است. .

وی افزود: این طرح ورزشی در زمینی به مساحت 6 و نیم هکتار طراحی و به اجرا می‌رسد و برای بهره برداری از فاز اول آن، بیش از 15 میلیارد ریال اختصاص و پیش بینی می‌شود به زودی این طرح عمرانی و ورزشی به بهره برداری برسد و علاوه بر توسعه ورزش همگانی با احداث جاده سلامت و فضای سبز در این طرح ورزشی، گامی بلند در مسیر توسعه ورزشی اندیمشک برداشته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک بیان کرد: در این پارک ورزشی، علاوه بر نصب تجهیزات ورزشی و رفاهی زمین‌های ورزش‌های مختلف نیز احداث و هم‌چنین با توجه به مجاورت پارک ورزشی شهدای چهارم آذر با گلزار شهدای اندیمشک امکان توسعه خدمات ترافیکی در این منطقه ورزشی فراهم می‌شود.

وی گفت: پارک ورزشی شهدای چهارم آذر ماه شهرستان اندیمشک، یک طرح ورزشی مناسب با نیازهای شهروندان است و در اجرای آن در استان خوزستان کم‌سابقه است و علاوه بر توسعه شاخص‌های شهری در زیبا سازی فضای عمومی و نشاط اجتماعی موثر است و به همین جهت، تکمیل آن در کم‌ترین زمان ممکن، مورد توجه قرار گرفته است.

شهر جدید ورزشی اندیمشک احداث می‌شود

آریا متین ادامه داد: هم چنین با توجه به گسترش مناطق شهری اندیمشک و افزایش جمعیت شهرستان و فرسوده بودن برخی فضاهای ورزشی اندیمشک،احداث یک شهر جدید ورزشی مورد توجه قرار گرفته است تا خدمات حوزه ورزشی در اندیمشک بیش از گذشته، توسعه یابد.

وی افزود: شهر جدید ورزشی جدید شهرستان با مساحت 10 هکتار در مجاور هتل بزرگ اندیمشک احداث می‌شود و با همکاری و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و هم‌چنین اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، نیازهای اجرایی آن تامین و به زودی و با حضور مسئولان ملی و استانی این طرح شاخص ورزشی استان خوزستان، کلنگ زنی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک عنوان کرد: در این طرح ورزشی، خدمات رفاهی و هم چنین فضاهای مختلف ورزشی با استاندارد های روز دنیا ساخته و با توجه به فرسوده بودن و قدمت بالای مجموعه ورزشی شهید سروندی به عنوان پایگاه اصلی قهرمانیاندیمشک ظرفیت و توان ورزشی شهرستان بیش از گذشته تقویت می‌گردد.

وی گفت: هم چنین به زودی، عملیات بهره برداری از استخر کوی شهدای اندیمشک اجرا و این طرح عظیم ورزشی به بهره برداری می‌رسد تا یکی از مجهز ترین استخرهای شمال استان در شهرستان اندیمشک افتتاح و در حوزه ورزش‌های آبی نیز، قدم‌های خوبی برداشته شود.

گفت‌وگو از محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد