Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فرا رسیدن فصل انتخاب واحد وجود نقص مدیریتی از جانب معاونت های آموزشی هر دانشگاه باعث شده است دانشجویان غیربومی برای حل مشکل خود نتوانند به آموزش کل مجموعه مربوطه مراجعه بفرمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،با فرا رسیدن فصل انتخاب واحد وجود نقص مدیریتی از جانب معاونت های آموزشی هر دانشگاه باعث شده است دانشجویان غیربومی برای حل مشکل خود نتوانند به آموزش کل مجموعه مربوطه مراجعه بفرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا این بار دانشگاه صنعتی ارومیه با اجرای یک سیاست غلط سعی بر آن داردکه شیوه نوینی را در انتخاب واحد پیاده سازی کند و این شیوه بدین شکل است که برای هر ورودی یک روز خاص در نظر گرفتند در حالیکه سیستم اشکلات اساسی دارد و دانشجویان هر ورودی نمی تواندد در یک روز انتخاب واحد خود را تمام کنند.

طبق اخبار رسیده از جانب دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه، معاونت آموزشی دانشگاه تنها راه ارتباطی خود با دانشجویان غیر بومی که تلفن است را نیز قطع کرده است تا دانشجویان در آتش بی تدبیری مسئولین بسوزند.

حال نکته قابل توجه این است که دانشجویان بومی با مراجعه به دانشگاه مشکل خود را حل می کنند ولی غیر بومی ها کماکان با بی تدبیری و بی توجهی مسئولین دسته و پنجه نرم می کنند و در حال حاضر طبق گزارشات اکثر دانشجویان نتوانسته اند انتخاب واحد کنند و از چند روز آینده هم انتخاب واحد مشترک همه ورودی ها شروع می شود در حالیکه دانشجویان بومی هنوز نتوانسته اند مشکل خود را در این زمینه حل نمایند.

در دانشگاه صنعتی ارومیه همچین پدیده ای وجود دارد: اموزش جوابگو نیست، شورای صنفی جوابگو نیست و دانشجویان غیر بومی سرگردان هستند.

فایل زیر نیز بخش نامه آموزشی دانشگاه صنعتی ارومیه می باشد:

بخش نامه آموزشی

و تصاویر زیر نشان دهنده وجود مشکل اساسی در زمان انتخاب واحد می باشد:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۴۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری