Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس استان سمنان، سعید عندلیبی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان سمنان اظهار کرد: سمنان جزء استان‌هایی است که مشکل خاصی در ارائه خدمات به ایثارگران نداشته و توانسته امکانات مطلوبی را در اختیار آنها قرار دهد.

وی ادامه داد: همه مردم به‌خصوص مدیران مدیون ازخودگذشتگی ایثارگران و شهدا هستند و باید در راه ایجاد رفاه و آسایش برای آنها و خانواده‌های شهدا از همه ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مدت چهارساله اجرای آزمایشی قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران در سال گذشته به پایان رسیده است.

عندلیبی با بیان اینکه این قانون به‌خوبی تدوین شده است و همه نیازهای ایثارگران را در برمی‌گیرد، اظهار کرد: قانون جامع ایثارگران به بازنگری‌هایی نیازدارد و باید بتوانیم مشکلات موجود در این قانون را بررسی و رفع کنیم و خدمات بهتر و بیشتری به ایثارگران ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران باید بتواند مقررات قبلی را به‌خوبی پوشش دهد و در این خصوص مشکلاتی در حال حاضر وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با بازنگری، این مشکلات را رفع کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: در این قانون، دامنه ارائه خدمات توسعه پیدا کرده است تا خدماتی در شأن ایثارگران به آن‌ها ارائه شود.

عندلیبی گفت: از ابتدای این قانون، 19 متن پیش‌نویس آیین‌نامه نوشته و به دولت ارائه شده که از این تعداد، هفت آیین‌نامه تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: چهار آیین‌نامه نیز در حال بررسی است و امیدواریم هرچه زودتر به تصویب برسد تا شاهد آثار مثبت آن در خدمت‌رسانی به ایثارگران باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: آیین‌نامه اعطای نشان ملی به خانواده شهدا با سه شهید و عنوان چهره ماندگار نیز تدوین خواهد شد؛ اکثر این آیین‌نامه‌ها در راستای ارائه خدمات فرهنگی به ایثارگران است.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام