Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر با اشاره به حضور جهادی و خودجوش جوانان و نوجوانان بسیجی در احداث خانه‌های محروم گفت: اینان رویش‌های انقلاب هستند که بدون هیچ توقعی با علاقه و شوق بسیار در راستای محرومیت زدایی بدون مزد کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر،ایوب محمدی قلعه عصر امروز در مراسم افتتاح یک باب خانه محروم در روستای زیناب از توابع شبستر با اشاره به ماموریت‌های اصلی کمیته امداد اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه سال گذشته در سطح کشور 5 هزار واحد ساختمان با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی برای محرومان و مددجویان کمیته امداد احداث و یا در دست تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان شبستر نیز با همراهی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر برنامه ریزی شده که 10 باب واحد مسکونی برای مددجویان در طول سال جاری احداث شود که تاکنون سه واحد مسکونی احداث و تحویل خانواده‌های مورد نظر داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر با تقدیر از اقدامات جهادی بسیجیان افزود: باید شاکر خداوند متعال باشیم که در زمانی زندگی می‌کنیم که به همت امام خمینی(ره) مجموعه‌ای تشکیل شده و دستگاهها با هدف واحد در خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه تلاش می‌کنند.

محمدی با اشاره به حضور جهادی و خودجوش جوانان و نوجوانان بسیجی در احداث خانه‌های محروم ابراز کرد: اینان رویش‌های انقلاب هستند که بدون هیچ توقعی با علاقه و شوق بسیار در راستای محرومیت‌زدایی بدون مزد کار می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مسکن مددجویی کمک به تامین مسکن و تلاش برای ایجاد سرپناه برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته به منظور توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت است.

احداث دو خانه محروم روستایی به همت گروه جهادی شهیدحاج حسین همدانی سیس

فرمانده حوزه مقاومت شهیدچمران سیس نیز با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: این خانه محروم در مدت سه ماه به صورت جهادی و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر و کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر احداث شده است.

وی با بیان اینکه در احداث و بهره برداری دو باب خانه محروم گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی حوزه مقاومت شهید چمران سیس نقش اصلی را بر عهده داشته افزود: این گروه جهادی در سال 1396 با هدف خدمت رسانی به مردم و شناخت اهداف بسیج به عموم مردم تشکیل شده و در ابتدا جهت اطلاع رسانی برای آنهایی که داوطلب همکاری در گروه‌های جهادی می‌باشند اقدام به فعال نمودن کانال ارتباطی در شبکه پیام رسان سروش با عنوان پایگاه اطلاع رسانی شهید حاج حسین همدانی سیس نمود.

فرمانده حوزه مقاومت شهید چمران سیس افزود: گروه جهادی این حوزه دو پروژه ساخت و تکمیل مسکن محروم را در تابستان سال 1396 مد نظر قرار داد که یکی در روستای مرودیزج از توابع بخش صوفیان و یکی در روستای زیناب از توابع بخش مرکزی شهرستان شبستر به بهره برداری رسیده و تحویل خانواده‌های مورد نظر داده شده است.

پیشرو با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در حاشیه احداث خانه‌های محروم اظهار داشت: طرح واکسیناسیون دامی با همکاری بسیج کارگری و کارمندی و دامپزشکی شهرستان شبستر و طرح ویزیت رایگان با همکاری و مشارکت اداره هلال احمر شهرستان شبستر از سوی حوزه مقاومت شهید چمران سیس اجرا شده است.

وی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی از جمله اردوی استخر، اردوی کشوری سرعین، غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری نماز جماعت، برگزاری حلقه‌های صالحین در محل اجرای پروژه‌ها و مسابقات را از دیگر برنامه‌های حوزه مقاومت شهید چمران سیس برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید چمران سیس با بیان اینکه در هفته پیش نیز خانه محروم در روستای مرودیزج صوفیان افتتاح شد ابراز کرد: اکثر کارهای اجرایی احداث دو واحد خانه محروم توسط بسیجیان و داوطلبان گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی سیس انجام شده به طوری که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کردند تا در اسرع وقت ساخت مسکن صورت گیرد که خوشبختانه با یاری خداوند متعال اتمام و تحویل داده شد.

پیشرو با اشاره مشکلات پیش رو در احداث مسکن محروم در دو روستا تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلات، تنها عاملی که قوت قلب برای گروه بود این مسئله بود که کار برای خدا و رضای خدا هم مشکلات دارد و هم موانع اما دلسردی ندارد.

انتهای پیام /

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی