Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تزریق امکانات و توسعه منابع در مناطق مرزی در دستور کار بوده و با جدیت و با هدف دستیابی به نقطه مطلوب در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه بازدید از یگان مرزی شهرستان پارس آباد گفت: خوشبختانه مرز ایران و جمهوری آذربایجان از امنیت بالا و حساسیت کمتری برخوردار بوده و مرزبانان پارس آباد با شایستگی و توانمندی مثال زدنی امنیت این مناطق از مرزهای کشور را تأمین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان انقلاب در ناامن جلوه دادن آرامش و آسایش حاکم بر ایران اسلامی اظهار کرد: تلاش جهادی، انگیزه الهی و توان بالای مرزبانان در پاسداری از کیان ایران اسلامی ستودنی، غرورآفرین و مایه فخر و مباهات است.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه مرزبانان علی رغم محدودیت امکانات و تجهیزات با حداکثر توان مأموریت های خود را انجام می دهند، افزود: تزریق امکانات و توسعه منابع در مناطق مرزی در دستور کار بوده و با جدیت و با هدف دستیابی به نقطه مطلوب در حال پیگیری است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به تدابیر مقام معظم رهبری با محوریت توانمندسازی سربازان اشاره و بیان کرد: در سال 96 کلاس های مهارت آموزی و توانمندسازی با هدف افزایش روحیه و نشاط سربازان برگزار شد و در تلاش هستیم با تدابیر و برنامه ریزی های جامع، این عزیزان در طول خدمت مقدس سربازی احساس عقب ماندگی از زندگی نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی