Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@14:21:31 GMT

خدا را شکر که با کسب 3 امتیاز از کورس جا نماندیم

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۳۹۷۴

خدا را شکر که با کسب 3 امتیاز از کورس جا نماندیم

به گزارش وانانیوز، وحید شمسایی در گفت‌وگویی، بعداز پیروزی یک بر صفر تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران قم اظهار داشت: بازی سخت و پر رفت و آمدی بود. تیم آتلیه واقعاً با این بازی نشان داد که جایگاه این تیم باید در جدول بالاتر باشد و امروز این تیم کار را برای ما خیلی سخت کرده بود.

وی افزود: اگر به بازی از بیرون نگاه کنیم از لحاظ نتیجه خیلی به هم نزدیک بودیم و واقعا جا دارد از تمامی بازیکنانم به خاطر بازی خوب‌شان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: متأسفانه ما در بازی‌ها از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نمی‌کنیم ما در بازی‌ها به خوبی موقعیت خلق می‌کنیم اما از آن موقعیت‌ها استفاده لازم را نمی‌کنیم. شما اگر بازی امروز را دیده باشید ما حداقل ۱۵ موقعیت ۱۰۰درصد گل را داشتیم که حداقل ۱۰ مورد باید وارد دروازه می‌شد.

شمسایی افزود: بازیکنانم امروز همانند بازی‌های قبل قدر موقعیت‌های به دست آمده را ندانستند و یا حتی بعضی از موقعیت‌های ما را دروازه‌بان خوب آتلیه از ما می‌گرفت.

وی گفت: باز هم خدا را شکر که توانستیم همانطور که رقیبان ما در بالای جدول پیروز شوند ما هم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم تا از بالای جدول عقب نمانیم.

آقای گل جهان گفت: بعد از بازی امروز ما وارد نیم‌فصل می‌شویم و حداقل ۲۴ روز وقت داریم که برای نیم‌فصل دوم آماده شویم و به بچه‌ها ۵ روز استراحت داده‌ام و ان‌شاءالله پس از آن تمرینات را دوباره شروع می‌کنیم البته بدون بازیکنان ملی‌پوشان‌مان، به این دلیل که بازیکنان ملی‌پوش ما به تیم ملی ملحق می‌شوند جهت رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی همچنین در مورد داوری این دیدار نیز گفت: شما می‌دانید که من هیچ وقت پیروز یا شکست بخورم در رابطه با داوری نه حرفی می‌زنم و نه نظری می‌دهم. امروز کار داوری خوب بود در کل چیدمان داوری چه آن زمانی که نظری بود و چه حال که سهرابی است این چیدمان خوب است.

شمسایی همچنین در مورد انتخاب برترین‌ها که قرار است روز شنبه (عید غدیر) این مراسم برگزار شود، گفت: من باز تکرار می‌کنم این گونه مراسم‌ها برای فوتسال ما به خصوص جوانان ما خوب است و می‌تواند باعث انگیزه فراوان هم برای باشگاه‌ها و هم برای بازیکنان جوان باشد.

وی گفت: من واقعاً‌ نمی‌دانم در این رابطه دیگر چه بگویم. متأسفانه حرف‌های ضد و نقیض زیادی را این روزها می‌شنوم. من در اینجا به صراحت بگویم خوب است که ما به جای فیفا نمی‌خواهیم تصمیم‌گیری کنیم. شما ببنید بعد از این همه وقت برای اولین بار یک مراسم مربوط به برترین‌های فوتسال می‌خواهد برگزار شود چقدر حرف و حدیث به وجود آمده است.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: در این انتخاب برترین‌ها از یک طرف کمیته فوتسال، کمیته فنی، هیأت رئیسه کمیته فوتسال و یا سرمربیان تیم ملی هر کدام می‌گویند انتخاب من درست است و باید به نظر من گوش کنید. واقعاً این همه بحث و مجادله در انتخاب برترین‌ها جای تأسف دارد.

شمسایی در پایان گفت: آخر این چه رفتاری است که دارند این موضوع روشنی است ما ۱۴ تیم در لیگ برتر داریم و این ۱۴ تیم دارای ۱۴ سرمربی، مدیرعامل، کاپیتان می‌باشد و اگر روی هم رفته آنها را جمع کنیم فکر نکنم بیشتر از ۶۰ تا ۷۰ نفر شوند. خب ما هم مثل فیفا از آنها دعوت کنیم و انتخابات را انجام دهیم و هر کسی که در این انتخابات رأی آورد و شایسته‌تر از بقیه بود انتخاب شود این موضوع چه عیبی دارد که هر کسی که شایسته‌تر است انتخاب شود. ما که می‌خواهیم برترین‌های فوتسال را انتخاب کنیم ما نمی‌خواهیم که دل کسی را به دست آوریم و یا کسی را خوشحال و ناراحت کنیم. هر کسی که حقش باشد انتخاب می‌شود و ان‌شاءالله امیدوارم در این مراسم حق به حق‌دار برسد و جای هیچ حرف و حدیثی بعد از این مراسم نباشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد صلاح با به ثمر رساندن 24 گل در 40 بازی، بهترین گلزن لیورپول در این فصل است، اما اخیراً و همزمان با نتایج سینوسی این تیم، از هدر دادن موقعیت ها به طرز محسوسی رنج می‌برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهم در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونیز واکنش نشان داد و گفت: این روزها، سخت ترین روزهای یک فوتبالیست است چون مهاجمان و مردم فکر می‌کنند قرار است هر بازی گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که هر مهاجمی را پس از هدر دادن فرصت‌ها، بتواند با فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این جواب را نزد خود دارد می‌تواند واقعا ثروتمند بشود.

وی تصریح کرد: مهاجمان باید از ذهنیتشان درباره گل نزدن و اتفاقاتش بگذرند. این زندگی آنهاست که مشخصا با زندگی شخصی یک دروازه‌بان فرق دارد. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می‌زنی و بعد از مدتی، در یک بازی گل نمی‌زنی و همه از تو می‌پرسند که چرا گل نزدی؟ جواب دادن به این سوال به مانند گل کردن همان موقعیت‌ها سخت است. گل زدن گاهی سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود و از طرفی هم بعضی وقت‌ها می‌تواند ساده ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را از این بابت سرزنش کرد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد