Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:09:21 GMT

لاریجانی درگذشت مادر شهید جنگجو را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۴۳۴۷

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید گرانقدر حسن جنگجو را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید گرانقدر حسن جنگجو را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید گرانقدر حسن جنگجو را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مادر ارجمند شهید گرانقدر حسن جنگجو که پس از سی و چهار سال چشم انتظاری و در روز تشییع فرزندشهیدش به دیدار حق شتافت موجب تاسف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فوت این بانوی صبور جلوه ای از عشق و عطوفت مادر و فرزندی را معنا بخشید که تاب هجران را تحمل نکرد و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این ام الشهید والامقام برای روح ایشان مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه

چهار نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دو نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم راه یافته‌اند و با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند سال گذشته در هشت حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برگزار شد و ۲۷۷ نامزد برای تصدی هشت کرسی مجلس با هم رقابت کردند که در پایان شش نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و چهار نفر نیز برای تعیین دو نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در ۲۱ حوزه و با رقابت ۸۸ نامزد راه یافته به این مرحله برگزار و فهرست اسامی راه یافتگان از _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ از سوی فرمانداران منتشر می‌شود، نامزدهای راه یافته به این مرحله از ساعت ۸:۰۰ روز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ تا ساعت ۸:۰۰ روز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ فرصت دارند تا برنامه‌های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی ارائه کنند.

در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته در حوزه انتخابیه کرمانشاه، محمد رشیدی با ۶۱ هزار و ۵۸ رأی به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان شد، اما عبدالرضا مصری با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رأی، فضل الله رنجبر با ۳۴ هزار و ۱۳۸ رأی، جهانبخش امینی با ۳۱ هزار و ۷۸۲ رأی و ابراهیم رحیمی زنگنه با کسب ۲۹ هزار و ۹۸۶ رأی در این حوزه انتخابیه به دور دوم انتخابات راه یافتند که از بین آن‌ها دو نفر راهی مجلس خواهد شد.

عبدالرضا مصری

عبدالرضا مصری با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رأی در جایگاه دوم قرار گرفت و به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا به دور دوم رفت. وی متولد کرمانشاه و زاده سال ۱۳۳۵ است و از دوم خرداد ۱۴۰٢ نایب‌رئیس اول دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است.

وی پیش‌تر و در سال دوم و سوم دوره یازدهم مجلس و سال آخر دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز نایب‌رئیس دوم بوده است و در ادوار هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده در مجلس حضور داشت.

فضل‌اله رنجبرزاده

فضل‌اله رنجبرزاده دیگر نامزد دور دوم انتخابات مجلس متولد سال ۱۳۴۶ در شهر هرسین است. وی دارای مدرک کارشناس ارشد است و با ۳۴ هزار ۱۳۸ رأی به مرحله دوم راه پیدا کرد.

وی ۹ سال فرماندار کرمانشاه بود، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از دیگر سوابق او است.

جهانبخش امینی‌زاده

جهانبخش امینی‌زاده متولد سال ۱۳۴۳ در کرمانشاه و پزشک است وی با ۳۱ هزار ۷۸۲ به مرحله دوم راه پیدا کرد. امینی‌زاده مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد. وی پیش‌تر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

ابراهیم رحیمی زنگنه‌زاده

ابراهیم رحیمی زنگنه‌زاده متولد سال ۱۳۵۱ کرمانشاه است که با کسب ۲۹ هزار ۹۸۶ رأی به مرحله دوم راه پیدا کرد. وی دکتری ادبیات فارسی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه است.

رحیمی زنگنه‌زاده فرماندار کرمانشاه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 749745

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • استان یزد میزبان لاله گمنام