Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به تشریح آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم حادثه داراب پرداخت.

محمود علیگو درباره آخرین وضعیت جسمانی دانش‌آموزان بستری شده در بیمارستان به مهر گفت: دانش آموزی که شکستگی فک و صورت داشت در حال حاضر در آی سی یو بیمارستان شهید رجایی بستری است.

او ادامه داد: دانش‌آموزی که دست راست خود را از دست داده بود، در حال حاضر در بخش است و چند روز آینده مرخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیگو در تشریح وضعیت دانش‌آموزی که احتمال ضایعه نخایی داشت، اظهار کرد: وی هم‌اکنون در آی سی یو بستری است و طبق گفته دکتر معالج هیچ خطری در این رابطه او را تهدید نمی‌کند و کاملا بهبود پیدا کرده است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: یکی از بچه‌ها شکستگی پا، در رفتگی لگن و آسیب‌دیدگی قفسه سینه داشت در حال حاضر به‌طور کامل درمان شده‌ است اما دوره نقاهت طولانی خواهد داشت.

وی همچنین از ترخیص دانش‌آموزی که دچار شکستگی در آرنج و بازو شده بود خبر داد و گفت: وی تا یک هفته آینده از بیمارستان مرخص می‌شود و حال عمومی او خوب است.

علیگو با اشاره به دانش‌آموزی که دست و پای راست خود را در این حادثه از دست داد نیز گفت: تمام عمل‌های مورد نیاز او انجام شده است و دیگر خونریزی ندارد اما باید یک ماه در بیمارستان بماند که بدنش عفونت نکند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از بچه‌ها که از ناحیه مهره‌های کمر آسیب دیده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. نگرانی‌هایی بابت نیاز به جراحی پلاستیک وجود داشت اما دکترمعالج گفت که به مرور بهبود پیدا می‌کند اما به‌دلیل عمل سنگین باید مدتی در بیمارستان بماند.

علیگو بزرگترین مشکل مربی مدرسه را پای او دانست و گفت: احتمال وجود ضایعه نخاعی در ایشان وجود داشت اما سه جراحی بزرگ در داراب انجام دادند که موثر واقع شد. در حال حاضر هم تحت نظر پزشک هستند.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در پاسخ به این سوال که چه کمک‌هایی به دانش‌آموزان آسیب‌دیده می‌شود، گفت: دیروز وزیر آموزش و پرورش هدیه‌ای به همه دانش‌آموزان این حادثه داده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان ما هم دو دانش‌آموزی که قطعی عضو در ناحیه دست و پا داشتند را به عنوان خبرنگار جذب می‌کند و بیمه و حقوق مناسب به‌طوری که خانواده‌های آن‌ها اذیت نشوند به آن‌ها پرداخت می‌شود.

علیگو همچنین خبر داد: دو روز قبل یک گروه جهادی با من تماس گرفت و برای آموزش به دانش‌آموزان کنکوری این حادثه اعلام آمادگی کرد. قرار است رفت و آمد این گروه به عهده سازمان و تدریس به عهده نخبگان و فرزانگان استان تهران باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج

 پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی