Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خبرگزاري رسمي کره جنوبي از تجمع خياباني معترضان محلي استقرار سامانه دفاع موشکي ساخت آمريکا در يکي از استان‌هاي اين کشور خبر داد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، برخي ساکنان استان «ژونسانگ بونگ» کره جنوبي روز چهارشنبه در اعتراض به استقرار سامانه دفاع موشکي «تاد» ساخت آمريکا به خيابان‌ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته خبرگزاري «يونهاپ»، در جريان اين اعتراض صدها نفر از مردم منطقه با نيروهاي پليس مواجه و با آن‌ها درگير شدند.
اين خبرگزاري به تجمع حدود چهار صد نفر از اهالي منطقه مقابل يک ساختمان دولتي در اعتراض به استقرار سامانه دفاع موشکي پيشرفته آمريکايي اشاره کرده است.

يونهاپ در خبر خود نوشته است که اين حادثه در نزديکي مکان آينده استقرار پرتابگر‌هاي سامانه دفاع موشکي تاد در پايگاه سئونگ‌جوي محل استقرار نيروهاي آمريکا که در سيصد کيلومتري جنوب شرقي پايتخت اين کشور قرار دارد، رخ داد.
در پي اين درگيري شماري از معترضان بازداشت و تعدادي هم زخمي شده‌اند.
انتهاي پيام/ق
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار، ابرناکی و مه آلود شدن هوا برای امروز افزود: کاهش نسبی دما، وزش باد و در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ تا فردا پیش بینی می‌شود.

دادرس به کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا تا فردا اشاره کرد و گفت: این سامانه از بعد از ظهر و عصر شنبه تضعیف شده ضمن کاهش ابر و افزایش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده تا دوشنبه دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: انجام مدیریت ورودی و خروجی آب خزانه توسط شالیکاران و تمهیدات لازم در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی طی این مدت دور از انتظار نیست، تصریح کرد: مردم و مسافران از برپایی و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6095450

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات