Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای سازمان صداوسیما ازچهاردهم شهریور در استان کردستان آغاز به کار کرده و امروز 16 شهریور به کار خود پایان می دهد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان علیرضا نخعی تدوین‌گر خبر تلویزیون مرکز کرمان در بخش اصلی جشنواره حائز رتبه برتر تدوینگر کشور با تدوین گزارش قلعه گنج الگوی اقتصاد مقاومتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین حسین ذوالعلی گزارشگر خبر تلویزیون مرکز کرمان در بخش گزارش حوزه دفاع مقدس باعنوان حاج قاسم سردار دلها بعنوان برتر کشوری معرفی شد.
در این جشنواره همچنین از برگزیدگان فضای مجازی استان‌ها تقدیر شد .
بر این اساس مراکز کرمان، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و مهاباد موفق شدند به ترتیب در حوزه‌های بیشترین پیشرفت در وب سایت، تولیدات ویژه، پربازدیدترین وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن و خلاقیت و تنوع فعالیت رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دهند.
همچنین در بخش تولیدات رادیویی خانم نارویی با گویندگی برنامه کسی خونه هست؟ عنوان گوینده برتر و خانم مستوفی عنوان بهترین تهیه کننده برنامه سراسری شبهای ایران را کسب کردند. همچنین برنامه خانواده رادیو کرمان با تهیه کنندگی خانم غلامرضایی دو جایزه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است. در بخش موسیقی هم اقای زرکاری ، عنوان بهترین مدیر تولید موسیقی از کرمان مراکز استانها را از آن خود کرده است.
مراسم اختتامیه جشنواره بیستمین تولیدات مراکز استانها روز پنج شنبه شانزدهم شهریور ماه بصورت زنده و مستقیم ساعت 20:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای سازمان صداوسیما ازچهاردهم شهریور در استان کردستان آغاز به کار کرده وامروز پنج شنبه 16 شهریور به کار خود پایان می دهد.
دو هزار اثر پژوهشی و تحقیقی، مجازی، خبر، شعر و موسیقی در رادیو و تلویزیون به بیستمین دوره این جشنواره ارسال شده که بیش از ۷۰ داور درمدت ۶۰ روز اثار راارزیابی کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان