Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@14:33:39 GMT

۹ آبان رونمایی از سرفیس‌های جدید مایکروسافت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۵۷۲۱

۹ آبان رونمایی از سرفیس‌های جدید مایکروسافت

فناوری اطلاعات>سخت افزار - قرار است 31 اکتبر/ 9 آبان، در مراسمی رسمی در لندن، سرفیس پرو جدید در کنار لپ‌تاپ نسل دوم سرفیس بوک مایکروسافت رونمایی شود.

به گزارش خبرآنلاین، «Panos panay» سخنرانی افتتاحیه را در رخداد فنی Future Decoded برعهده خواهد داشت.پیش‌تر نیز این مدیر ارشد مایکروسافت، از سرفیس‌‌ها در ماه اکتبر رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است سرفیس پرو سیم کارت خور در کنار نسل جدید لپ تاپ سرفیس بوک به رخ کشیده شود.

جزییات بیشتری منتشر نشده است اما مایکروسافت قول داده است تا مدل‌های جدید سرفیس را نه با آپدیت ساده، بلکه با فناوری جدید و متفاوت رونمایی کند.

پس از انتشار گزارشی از سوی سازمان مصرف‌کنندگان در آمریکا مبنی بر نخریدن سرفیس پرو و لپ‌تاپ سرفیس بوک بدلیل خرابی بیش از حد، این کمپانی سعی کرده است تا علی رغم میل باطنی خود، سری جدید رونمایی کند تا اعتماد مشتریان را به سوی خود جلب کند، هرچند مقامات مایکروسافت گزارش مذکور را بی اساس دانسته‌اند.

5656

کلید واژه‌ها : مایکروسافت سرفیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن

رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد.

در نمایشگاه امسال این کمپانی چند محصول خود از جمله “فانتوم و اسپکتر لوکس برقی” را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد و به نوعی بیشترین بازدید کنندگان رو به خود اختصاص داده است.

موتور گوست اکستند 12 سیلندر است و دارای 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاوراست این قصر متحرک 2.5تنی تنها 4.8 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

اسپکتر برقی نیز یک خودروی لوکس برقی است که بر روی پلتفرم فانتوم عرضه شده است. این خودرو بردی بیش از 500 کیلومتر را دارد و‌طراحی آن شبیه رولزرویس ریس کوپه است. شتاب صفر و 100 این هیولای 3 تنی 4.5 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو به 250 کیلومتر محدود شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود