Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایران‌جیب، رکود در بازار خودرو ایران همچنان سنگینی می‌کند و این در شرایطی است که برخی خودروها به‌خصوص مدل‌های وارداتی، افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. آن طور که فعالان بازار می‌گویند، نوسانات نرخ ارز و سکه اگرچه کم و بیش بر قیمت خودروها اثرگذار بوده‌اند، با این حال تقاضا را تحریک نکرده و بنابراین همچنان با رکود و تورم توامان در بازار روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع به شکلی است که در حال حاضر با وجود رکود در خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی، قیمت برخی محصولات همچنان روند افزایشی خود را حفظ کرده و این موضوع بر سنگین‌تر شدن رکود افزوده است.

در واقع افزایش قیمت‌ها بخشی از مشتریان را بر آن داشته تا برای خرید خودرو دست نگه داشته و منتظر ترکیدن حباب قیمتی باشند. به گفته فعالان بازار، افزایش قیمت‌ها بیشتر مختص خودروهای وارداتی است، چه آنکه به‌دلیل بسته ماندن سایت ثبت‌سفارش، همچنان قیمت‌های کاذب در این بازار به چشم می‌آید. در مجموع آنها بر این باورند که تا حباب قیمتی بازار خودرو از بین نرود، بعید است شاهد افزایش تقاضا در خرید و فروش باشیم، ضمن آنکه در بازار خودروهای داخلی به نوعی با اشباع قیمتی مواجه هستیم.

به گفته فعالان بازار، خودروی سانتافه در فولترین مدل خود هم اکنون باید حدود 235 میلیون تومان باشد که بدلیل بسته شدن موقتی واردات، حدود 20 میلیون تومان گرانتر به فروش میرسد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2984869205414315093 برچسب‌ها : خودرو واردات خودروی صفر وارداتی نخرید؛ فعلا قیمت‌ها کاذب است لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها تصاویر تکان دهنده از نسل کشی مسلمانان در میانمار (+16) مادر شهید جنگجو به پسر شهیدش پیوست آخرین وضعیت امنیتی بانه از زبان استاندار کردستان/ بازداشت 5 عامل تیراندازی اخیر 9 نکته که مهمانداران هواپیما به شما نمی‌گویند + عکس ملوان زبل جاندار و نه کارتونی + عکس بهترین گوشی‌های زیر ۵۰۰ هزار تومان بازار(شهریور 96)+عکس ناامن‌ترین هواپیماهای جهان و سوانح مرگبار هوایی آنها کدامند؟+ عکس روایت عاشقی یک خواهر بر سر مزار برادر علت درد قسمت پایینی کمر چیست؟ الناز شاکردوست در لندن +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها صدای مهیب ترسناک مردم بیرجند را به خیابان‌ها کشاند معرفی، نقد و بررسی جک J5 روایت عاشقی یک خواهر بر سر مزار برادر 2 عامل برای کاهش خطر سکته مغزی پادگان آموزشی آمریکا در قلب افغانستان + عکس الناز شاکردوست در لندن +عکس 9 نکته که مهمانداران هواپیما به شما نمی‌گویند + عکس نماهنگی ویژه میانمار ناامن‌ترین هواپیماهای جهان و سوانح مرگبار هوایی آنها کدامند؟+ عکس ماجرای رودررو شدن گردشگران با شیر کوهی آخرین مطالب همه سایت 09:48 خودروی صفر وارداتی نخرید؛ فعلا قیمت‌ها کاذب است 09:13 تصادف اتوبوس با کامیون با سه کشته و 13 مجروح +عکس 08:57 انقلابی های پشیمان / شعار می‌دهیم، پس هستیم! 08:56 تاثیرات عجیبی که ترشیجات بر بدن می گذارند! 08:55 رقابت نوشت‌افزار ایرانی با واردات 08:55 علی دایی ، پیشتاز اینستاگرام در میان ورزشکاران / علی کریمی دوم است +عکس 08:54 صدای مهیب ترسناک مردم بیرجند را به خیابان‌ها کشاند 08:54 توصیه های رئیس پلیس راهور به مسافران تابستانی/ پایان بی تابی 34 ساله جیران + تصاویر 08:52 اگر دچار سرگیجه شدیم چه کنیم؟ 08:47 پیش بینی درست از آب درآمد؟! / علی کریمی به نفت برمی گردد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی عرضه شده به ۳ دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی ۳ خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.

به گزارش مشرق، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد