Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، علی‌اکبر ولایتی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید حججی درباره اثرات و برکات خون این شهید اظهار کرد: شهادت وی نقطه عطفی در تاریخ معاصر شیعه بود که نه فقط در ایران بلکه در سطح جهان دل‌ها را منقلب کرد.

وی بیان کرد: شهادت این شهدا ادامه‌دهنده راه اباعبدالله (ع) است که در برابر بنی‌امیه و در امتداد مسیر اسلام صورت گرفت و این شهدا ادامه‌دهندگان راه سیدالشهدا (ع) و تداوم اسلام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی درباره دیگر آثار شهادت این شهید خاطرنشان کرد: شهید حججی ضربه‌ای بود به وجدان‌های خفته و تلاشی در جهت ایجاد یک نهضت بزرگ در برابر بنی‌امیه‌های زمان یعنی داعشیان در منطقه بود.

وی به برخی از شبهه‌ها درباره حضور نیروهای ایران در سوریه نیز گفت: شهادت شهید حججی پاسخ کوبنده‌ای به تمام شبهاتی بود که بعضی در داخل کشور و تحت تأثیر تبلیغات بیگانه این‌گونه القا می‌کردند که چرا باید به سوریه نیرو فرستاد.

رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: خون این شهدای مدافع حرم باعث استحکام مسیر اسلام شد؛ مسیری که در دوران انقلاب و توسط امام خمینی (ره) ترسیم و توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد.

وی درباره برکات معنوی این شهادت بیان کرد: پیروزی‌های متوالی که بعد از شهادت این شهید در منطقه و در سوریه و عراق شاهد هستیم، بدون تردید از برکات خون این شهید است که هم حرکتش، هم اخلاصش و هم نحوه شهادتش تبعیت از مسیر سیدالشهدا (ع) داشت.

ولایتی درباره جنگ‌های نیابتی در منطقه خاطرنشان کرد: در طول مدت این 6 سال که این اراذل و این اخلاف بنی‌امیه در منطقه حضور دارند، رأس هدفشان تخریب نجف بود اما با حضور به موقع نیروهای مقاومت در منطقه و جلوگیری از اهانت به حرم حضرت زینب (س) فهمیدند که دیگر سال 61 هجری و آن‌گونه یورش بی‌رحمانه به خاندان اهل‌بیت (ع) واقع نمی‌شود.

وی از دیگر برکات معنوی شهادت شهید حججی را ایجاد تحرک در نسل جوان برشمرد و گفت: خون این شهید همان‌گونه که اکنون چنین آثاری عظیمی در پی داشته است، در آینده نیز آثار بزرگ‌تری به دنبال خواهد داشت و باید خاضعانه از چنین پدر و مادری برای تشکر چنین فرزندی تشکر کرد.

انتهای پیام/ی