Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@04:33:41 GMT

بازدید دکترنوربخش از شعبه 19 تأمین اجتماعی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۷۴۴۶

بازدید دکترنوربخش از شعبه 19 تأمین اجتماعی تهران

پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با مدیران ارشد این سازمان از تمامی واحد‌های شعبه ١٩ تأمین اجتماعی تهران بازدید کرد و به ارزیابی روند خدمت رسانی این شعبه پرداخت.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، دکتر سیدتقی نوربخش در این بازدید به گفتگو با مراجعه کنندگان به این شعبه و همچنین کارشناسان واحدهای مختلف پرداخت و در جریان نحوه اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر نوربخش ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شعبه ١٩ تأمین اجتماعی تهران اظهار امیدواری کرد با توسعه استفاده از خدمات الکترونیک شاهد ارتقاء هرچه بیشتر خدمات سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

دکتر نوربخش در بازدید از واحد بازرسی شعبه ١٩ پس از گفتگو با کارکنان این واحد به بررسی دقیق اجرای برنامه بازرسی الکترونیک پرداخت و بر لزوم تسریع در اجرای کامل فرآیند بازرسی الکترونیک در تمامی شعب سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از میدان مرکزی میوه و تره بار

در راستای دستور رییس سازمان بازرسی مبنی بر نظارت میدانی در روزهای پایانی سال قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و بازرس کل استان تهران سرزده از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و افشین سهراب خان بازرس کل استان تهران، ضمن حضور سرزده و میدانی، وضعیت بهداشتی، سد معبر، قیمت کالاها و… را مورد بررسی قرار داد و بر رعایت مقررات قانونی و ضوابط تاکید کرد.

از نکات قابل توجه در این بازدید سه ساعته، عدم رعایت نکات بهداشتی، سد معبر تصرف حرائم غرف و اجاره آن بدون مجوز قانونی، تغییر کاربری بعضی از غرف برخلاف مفاد پروانه کسب، عرضه اجناس غیر از میوه و تره بار، انحصار در فروش برخی از میوه‌ها و تره بار عرضه شده و ضعف نظارت بر قیمت گذاری، عدم نصب پروانه کسب و… بود که در این راستا رحمانیان موضوعاتی را متذکر شد.

در ادامه قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از تاسیسات میدان مرکزی میوه و تره بار نیز بازدید کردند.

بر اساس این گزارش در ادامه از سردخانه مربوط به میوه‌های ستاد تنظیم بازار بازدید شد.

بررسی وضعیت نگهداری میوه ها، کیفیت و قیمت آنها از دیگر موضوعاتی بود که مورد رصد قرار گرفت.

بازدید از غرفه های فروش آبلیمو، رب گوجه فرنگی و..، از دیگر برنامه های رحمانیان و هیات همراه در جریان حضور در میدان مرکزی میوه و تره بار بود.

در این میان برخی از غرفه داران نسبت به موضوعاتی گله مند بودند که درخواست‌های خود را با قائم مقام سازمان بازرسی در میان گذاشتند و خواستار پیگیری مسائل و درخواست هایشان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدهی ۶ هزار میلیاردی تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها
  • بازرس کل امور ورزش و جوانان از مرکز ملی فوتبال بازدید کرد
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • بازدید سرزده بازرس کل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ
  • سیستم بهورزی ایران در دنیا بی‌ نظیر است
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی
  • بازدید قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از میدان مرکزی میوه و تره بار
  • پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟