Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@00:45:16 GMT

بازدید دکترنوربخش از شعبه 19 تأمین اجتماعی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۵۷۴۴۶

بازدید دکترنوربخش از شعبه 19 تأمین اجتماعی تهران

پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همراه با مدیران ارشد این سازمان از تمامی واحد‌های شعبه ١٩ تأمین اجتماعی تهران بازدید کرد و به ارزیابی روند خدمت رسانی این شعبه پرداخت.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، دکتر سیدتقی نوربخش در این بازدید به گفتگو با مراجعه کنندگان به این شعبه و همچنین کارشناسان واحدهای مختلف پرداخت و در جریان نحوه اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر نوربخش ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شعبه ١٩ تأمین اجتماعی تهران اظهار امیدواری کرد با توسعه استفاده از خدمات الکترونیک شاهد ارتقاء هرچه بیشتر خدمات سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

دکتر نوربخش در بازدید از واحد بازرسی شعبه ١٩ پس از گفتگو با کارکنان این واحد به بررسی دقیق اجرای برنامه بازرسی الکترونیک پرداخت و بر لزوم تسریع در اجرای کامل فرآیند بازرسی الکترونیک در تمامی شعب سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند