Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد، یکی از نمایندگان پیشین پارلمان عراق به اتهام به فراری دادن یک زندانی متهم به فساد، بازداشت شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق از بازداشت جواد شهیلی، نماینده پیشین پارلمان عراق به اتهام فراری دادن یک مقام دولتی از زندان بغداد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد، اقدامات قانونی درباره شهیلی اتخاذ شده است. حکم بازداشت وی از سوی شورای عالی قضایی صادر و در حال حاضر با اتهام فراری دادن عصام جعفر علوی، مدیر شرکت تجهیزات کشاورزی که محکوم به فساد است، تحت بازجویی قرار دارد.

قاسم اعرجی، وزیر کشور عراق نیز اعلام کرد، زندانی فراری در گذرگاه مرزی شلمچه دستگیر شده است.

یک منبع در وزارت کشور عراق به خبرگزاری فرانسه گفت: زندانی فراری توانسته بود با کمک چند فرد مسلح و در جریان انتقال وی از بیمارستان به زندان، از دست ماموران فرار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیر تکامل خودروی ایتالیایی و لوکس فراری (فیلم) چند ترفند ساده که از سرقت موتورسیکلت جلوگیری می کند (فیلم) تکنولوژی به کار رفته در مدل جدید خودرو فراری پورسانگوئه 2023 (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد