Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از رویترز،امانوئل مکرون،رئیس جمهور فرانسه،ترکیه را یک کشورمهم در اتحادیه اروپا دانست.

رئیس جمهور فرانسه در حالی این موضوع را مطرح می‌کند که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان،روز یکشنبهدر سخنان خود گفت مذاکرات مربوط به عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکرون خاطر نشان کرد: من سعی خواهم کرد که از جدایی این کشور از اتحادیه اروپا جلوگیری کرده و اعتقاد دارم ترکیه یک شریک مهم و حیاتی در حل بحران هایی همچون مهاجرت و تهدیدهای تروریستی است.

در سایه تنش‌های ایجاد شده میان مقامات آنکارا و برلین، صدراعظم آلمان در یک مناظره انتخاباتی تاکید کرد که ترکیه نباید عضوی از اتحادیه اروپا شود.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در مناظره انتخاباتی زنده تلویزیونی با "مارتین شولتز" از حزب سوسیال دموکرات گفت: فکر نمی‌کنم ترکیه هیچ‌گاه به اتحادیه اروپا ملحق شود. وی تاکید کرد مذاکرات اتحادیه اروپا با ترکیه بر سر پیوستن این کشور به این اتحادیه باید متوقف شود.

مارتین شولتز نیز تاکید کرد اگر صدراعظم شود این مذاکرات را متوقف خواهد کرد. شولتز با اشاره به زندانی شدن ۱۲ شهروند آلمانی در ترکیه به اتهامات سیاسی گفت: هیچ شهروند آلمانی نمی‌تواند با خیال راحت به ترکیه سفر کند. همه خط قرمز‌ها توسط ترکیه نقض شده است بنابراین این کشور نمی‌تواند عضوی از اتحادیه اروپا باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد