Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سايت مجموعه ورزشي آزادي براي ساعاتي به دست هکرهاي سوري مختل شده بود و نام هکر به اسم کاپيتان تيم ملي هندبال ايران ثبت شده بود!
به گزارش "ورزش سه"، روز يکشنبه گذشته در بازي هاي مقدماتي جام جهاني فوتبال 2018، دو تيم ايران و سوريه در بازي برگشت به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه 2 بر 2 پايان يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود تيم ايران به جام جهاني از قبل قطعي شده بود و اين بازي براي تيم سوريه اهميت بيشتري داشت که سوري ها با اين نتيجه مقابل ايران توانستند به بازيهاي پلي آف بروند تا شانس خود را براي صعود به جام جهاني دوباره بيازمايند. قبل از اين بازي برخي حواشي مانند تباني فدراسيون فوتبال با سوري ها و عدم حضور بانوان ايراني در ورزشگاه بر روي اين بازي سايه افکنده بود. اين حواشي فقط مختص قبل از بازي نبود و بعد از بازي هم اتفاقات زيادي مانند انتقاد از حضور بانوان بي حجاب سوري در ورزشگاه و توهين بازيکنان سوري در رختکن پيش آمد که در پي اين حرکت بازيکنان سوري، چند تن از هکر هاي ايراني سايت فدراسيون فوتبال سوريه را هک کردند و ويديو اهانت بازيکنان سوري را بر روي صفحه اول اين سايت قرار دادند. البته حواشي اين بازي در اين جا به پايان نرسيد، چرا که روز گذشته سايت ورزشگاه آزادي به مدت 2 ساعت توسط سوري ها حک شد و نام (الله کرم اسکاتي) بر روي سايت قرار گرفت تا اين بار دود حواشي اين بازي به چشم ستاره هندبال ايران يعني آقاي الله کرم استکي برود و برخي ها فکر کنند که سايت ورزشگاه توسط اين ستاره هندبال هک شده است!
در ادامه گفت و گوي استکي را پيرامون اين ماجرا مي خوانيد:
تنها يک سو تشابه اسمي بوده
آش نخورده و دهن سوخته! ديروز خيلي تعجب کردم چون همه دوستانم در رابطه با اين موضوع به من پيام مي دادند و برخي ها هم از من به علت هک کردن سايت ورزشگاه آزادي گله مي کردند و مي گفتند که چرا سايت فدراسيون را هک کرده ام! از تعجب نمي دانستم چه بگويم و اصلا نمي دانستم موضوع چه هست؛ اما تنها يک توضيح داشتم و اينکه سو تشابه اسمي رخ داده بود.

همين که رمز خودم را حفظ کنم کلي هنر کرده ام
من با رايانه و فضاي رسانه اي آشنايي زيادي ندارم؛ آنقدر با تکنولوژي غريبه هستم که هر چند وقت يک بار رمز اينستاگرام خود را گم مي کنم و همين که بتوانم رمز خود را حفظ کنم کلي هنر کرده ام؛ حالا بروم و سايت هک کنم؟با وجود اين که اسم و فاميلي من خاص است، واقعا نمي دانم چرا اين اتفاق افتاد. هم خنده دار بود و هم تعجب آور که چرا در بين اين همه اسم قرعه به نام من افتاد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی