Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد- ۴ طرح تعاونی بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۹۰ نفر در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با هفته تعاون چهار طرح تعاونی بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۹۰ نفر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها شامل تعاونی صنایع‌دستی ماندگار بروجرد با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر و اعتباری معادل ۹۰ میلیون تومان، تعاونی مسکن مهر توانا با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر و اعتباری معادل ۱۸۰۰ میلیون تومان، تعاونی مسکن سنگ‌بران با اشتغال‌زایی ۲۲ نفر و اعتباری معادل ۱۱۰۰ میلیون تومان و تعاونی مسکن سبز سازه با اشتغال‌زایی ۲۵ نفر و اعتباری معادل ۹۴۰ میلیون تومان است.

در آئین بهره‌برداری نمادین از این طرح‌ها عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به تشکیل ۲۱ شرکت تعاونی از سال گذشته تاکنون در شهرستان بروجرد گفت: این تعاونی‌ها توانسته‌اند ۱۴۹ عضو جذب کرده و ۱۵۱ فرصت شغلی ایجاد کنند.

وی با اشاره به موفقیت پنج تعاونی برتر این شهرستان افزود: این تعاونی‌ها شامل تعاونی فرش دستباف شکارگاه زاگرس، پوشاک زاگرس پوش، صنایع‌دستی ماندگار، تعاونی خود رانندگان و اتحادیه مسکن مهر آیت‌الله بروجردی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به افتتاح طرح‌های تعاونی در این شهرستان بیان کرد: خانه تعاون صنعتگران باهدف تسهیل درروند امور مختص به تعاونی‌ها و با نوع فعالیت خدماتی با اشتغال‌زایی سه نفر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی ۷۲ واحد مسکن مهر توانا، ۲۴ واحد مسکن مهر سنگ‌بران و ۴۸ واحد مسکن سبز سازه در این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه مجازی خود نوشت: در جریان سفرهای استانی دولت مردمی در دو سال و نیم گذشته، سازمان برنامه و بودجه متعهد به تأمین ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه شده است. با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6100422 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • ۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند