Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری یاسوج گفت:با توجه به اینکه هنوز تغییر و تحولی در شهرداری صورت نگرفته هنوز میزان بدهی شهرداری اعلام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ، آذر صفایی در اولین نشست خبری خود ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و عید غدیر، افزود: دو مطلب ابتدا خطاب به رسانه ها عنوان می کینم، اول اینکه ما برای این امنیت خونهای زیادی داده ایم و باید در عرصه فرهنگی هم باید تلاش شود چرا که اگر در عرصه فرهنگ نتوانیم جهاد داشته باشیم انقلاب کم رنگ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این که صرفا کسب و کاری راه و انداخته باشیم و خبری بدون منبع درج کنیم باعث مشکلات می شود و با رسانه ها هیچ مشکلی نداریم به شرط آن که رسالتشان را حفظ کنند و از این رسالت مهم صیانت کنند و اخبار آنها به نقل از منابع موثق باشد شهرداری بدون رسانه نمی تو اند کاری انجام دهد .

سرپرست شهرداری یاسوج تصریح کرد: مخاطب اصلی شهرداری، شهر و شهروندان هستند و اگر شهرداری در انجام وظایفش کوتاهی کند در مقابل شهروندان شرمنده خواهد شد .

صفایی تاکید کرد: مطابق با قانون شهرداری کمیسیون های زیادی دارد که یکی از آنها کمیسیون معاملات است که با حضور سازمان بازرسی تشکیل می شود و واگذاری خدمات شهرداری به شرکت های پیمانکاری از طریق مناقصه و این کمیسیون صورت می گیرد و مطابق قانون و قراردادی که منعقد می شود و شهرداری فقط از پیمانکار توضیح می دهد و اگر برای انجام حجمی از کار مبلغی پرداخت شود ، این مبلغ به پیمانکار پرداخت خواهد شد .


سرپرست شهرداری یاسوج با بیان اینکه آرامش فعلی شهرداری یاسوج مرهون زحمات شهردار قبلی آقای جاوید است، افزود: اصلاح ساختار سازمانی پرداخت به موقع حقوق و کیفیت امور شهرداری. در هیچ مجموعه ای تنشی نداریم و سعی می کنیم این آرامش حفظ شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز تغییر و تحولی در شهرداری صورت نگرفته هنوز میزان بدهی شهرداری اعلام نشده است.

همچنین مدیرعامل شرکت صنعتی نرگس راک ضمن تشکر از اصحاب رسانه که همیشه یار و همراه مسئولان بودند، درباره جذب نیروها در این شرکت گفت: از تاریخ ۱ شهریور ۹۶ قراردادی را در رابطه با موضوع خدمات شهری یعنی نظافت شهر و جمع آوری زباله که این قرارداد را در مناقصه ای که شهرداری اعلام کرده بود شرکت کرده و به عنوان پیشنهاد دهنده کمترین قیمت در برنده شدم و کاملا قانونی بود چرا که نماینده سازمان بازرسی ، اعضای کمیسیون شهرداری و نمایندگان سایر شرکت ها در جلسه مناقصه حضور داشتند .

محمد رضا موحدی راد افزود: در ابتدای کار با توجه به عدم همکاری پیمانکار قبلی در تحویل اجناس و وسایلی مربوط به خودشان بوده ، در همان روز اول کار با مشکلاتی مواجه شدم ، که از آقای جاوید درخواسته کردم تعدادی ماشین در اختیار ما قرار دهد تا تجهیز کارگاه را انجام دهیم و با توجه به همکاری که آقای جاوید داشت کار را شروع کردیم البته هزینه خودروها را پرداخت کردیم و در حال حاضر هم امورات مربوط به تنظیف معابر و خیابان های به شهر خوبی انجام می شود .

وی یادآور شد : بر اساس قانون در قراردادهای حجمی کارفرما حق دخالت در امور داخلی شرکت از جمله معرفی نیروی انسانی را ندارد ، با توجه به این که نمی خواستیم حق کسی ضایع شود لیست قبلی کارگران که ۱۰۰ نفر بودند را از پپیمانکار قبلی گرفتیم و نیاز ما نیز همین مقدار بود و از همان افراد نیز استفاده شده و شهرداری دخالت و مسئولتی در این حوزه نداشته و ندارد.

موحدی راد ادامه داد: از زمان شهردار جدید هیچ نیروی جدیدی به شرکت من که شرکت نرگس راک می باشد اضافه نشده و نیروی آماده به کار دارم که در صورت نیاز از آنها استفاده می کنم.


سرپرست شهرداری یاسوج در ادامه این نشست گفت : در شرایط فعلی در شهرداری یاسوج آرامش برقرار شده است و این آرامش مرهون زحمات شهردار قبلی آقای جاوید است ، اصلاح ساختار سازمانی ، پرداخت به موقع حقوق و افزایش کیفیت امور شهرداری از جمله کارهای خوبی بود که در زمان شهردار قبلی انجام پذیرفت و در حال حاضر در هیچ یک از مجموعه های شهرداری تنش وجود ندارد و سعی ما بر این است که این آرامش حفظ شود .

وی همچنین در مورد میزان بدهی شهرداری به خبرنگاران گفت : با توجه به این که هنوز تحویل و تحولی صورت نگرفته است و این کار در حال انجام است ، هنوز نمی توان میزان دقیقی از بدهی شهرداری اعلام کرد و خبرهایی که در برخی رسانه ها درباره بدهی 45 میلیاردی شهرداری مطرح می شود ، صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم .

صفایی نیا در ادامه به وضعیت دستفروشان در شهر یاسوج کرد و گفت : قبل از هر چیزی از دستگاه قضایی و فرماندار شهرستان بویراحمد و همه کسانی که در این زمینه با شهرداری همکاری می کنند تشکر می کنم .

او در ادامه افزود : یکی از دغدغه های ما سازماندهی دست فروشی هاست و تلاش شهرداری براین است که آن ها را جمع آوری و سازمان دهی نماید، چرا که این موضوع مشکلاتی از جمله تولید زباله و اختلال در مسیرهای رفت و امد ، برای شهرداری و شهروندان به وجود می آورد ، از قبل برنامه هایی برای حل این معضل وجود داشته است و برای این کار دو مرکز تجمع دستفروشان وجود دارد ، یکی در بلوار اکبرآباد و نجف آباد و دیگری در نزدیکی جمعه بازار ، اما با این وجود همچنان این مشکل پابرجاست .


وی یکی دیگر از مشکلات شهرداری را برخورد نامناسب با عوامل اجرایی شهرداری عنوان کرد و افزود : یکی از مشکلات بزرگ شهرداری این است که وقتی پرسنل شهرداری برای جمع آوری دوره گردان و دستفروشان اقدام می کنند مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و نهایتا در محاکم قضایی نیز محکوم می شوند ، بنابراین از فرماندار ، رئیس دادگستری و سایر مسئولان تقاضا دارم به شهرداری کمک کنند و حمایت بیشتری انجام دهند چرا که شهرداری به تنهایی نمی تواند این معضل را حل کند ‌.

انتهای پیام/7044

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر