Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد مراحل بازبینی آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراحل بازبینی آثار بیست و نهمین جشنواره تأتر استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و در همین خصوص پیر سبزی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با همراهی امیر حسین نوروزی ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران در این شهر حضور یافت و از مراحل بازبینی دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی پیرسبزی در حاشیه این بازدید در گفت گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: مراحل بازبینی آثار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ١٣ شهریورماه آغاز و تا ١٧شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامیکهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ٢١ اثر نمایشی از سراسر استان در مرحله بازبینی مورد ارزیابی هیات داوران قرار خواهند گرفت، افزود: پس از بازبینی این آثار ٨ اثر برای رقابت به دبیرخانه جشنواره معرفی می گردد.

وی افزود: تاکنون چندین تئاتر در سالن تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران مورد بازبینی قرار گرفته است.

همچنین امیر حسین نوروزی ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران ابراز داشت: با جدیت این مراحل را دنبال و در مسیر خدمت به هنرمندان و پیشرفت هنر نمایشی شهرستان و استان این برنامه‌ها را پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

شایان ذکر است که جشنواره تأتر استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم شهریورماه ٩٦ برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی