Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- 2 هزار و 58 واحد مسکن مهر در خراسان رضوي روز پنجشنبه طي مراسمي با حضور وزير راه و شهرسازي بطور همزمان با محوريت شهرجديد گلبهار به بهره برداري رسيد.

مديرکل راه و شهرسازي خراسان رضوي در اين مراسم تعهد دولت را در اين استان در حوزه مسکن مهر 119 هزار و 878 واحد اعلام و بيان کرد: تاکنون 90 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوي افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از اين تعداد 33 هزار واحد در دولتهاي نهم و دهم و 57 هزار واحد در دولت يازدهم تا آخر سال 1395به بهره برداري رسيد.
او گفت: از حدود 30 هزار واحد باقيمانده مسکن مهر براي بهره برداري 9 هزار و 100 واحد تا انتهاي امسال برنامه ريزي شد که امروز 2 هزار و 58 واحد از آن در کل استان به بهره برداري رسيد. از اين تعداد 485 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت، هزار و 105 واحد در شهرجديد گلبهار و 468 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت استان خراسان رضوي قرار دارند.
مديرکل راه و شهرسازي خراسان رضوي افزود: 6 هزار و 300 واحد از اين تعداد داراي عارضه بوده و تعداد 14 هزار و 600 واحد نيز فاقد متقاضي است.
مديرعامل شرکت عمران شهرجديد گلبهار نيز گفت: اين شهرجديد مصوب شوراي عالي معماري و شهرسازي در چهار مرحله تعريف شد که هم اينک دو مرحله آن با مساحت 2 هزار و 700 هکتار در دست بهره برداري است و مراحل سوم و چهارم در دست مطالعه قرار دارد.
هومن گريواني افزود: از 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر که ساخت آن در گلبهار آغاز شد تاکنون 27 هزار واحد به متقاضيان واگذار شده است. از اين تعداد 92 درصد معادل 25 هزار واحد در دولت تدبير و اميد ساخته و تحول شد.
وي ادامه داد: از سال 1376 تا امسال در مجموع 104 واحد در بخش خدمات روبنايي شامل مدرسه، مسجد و بيمارستان در گلبهار ساخته شد که از اين تعداد 47 واحد در دولت تدبير و اميد بنا شده و در اين چارچوب ظرف چهار سال اخير هر سال 14 واحد ساخته شد.
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد گلبهار گفت: امروز با حضور وزير راه و شهرسازي، يکهزار و 105 واحد مسکن مهر، هنرستان فردوسي به مساحت 2 هزار و 339 مترمربع و 12 کلاس و اعتبار 34 ميليارد و 500 ميليون ريال، پارک مرکز شهر به مساحت 2 هکتار و اعتبار 27 ميليارد و 672 ميليون ريال، دبستان سوگند با مساحت هزار و 391 مترمربع و 12 کلاس با اعتبار 26 ميليارد و 861 ميليون ريال، زمين ورزشي به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و هزينه يک ميليارد و 500 ميليون ريال در گلبهار بهره برداري شد.
شهرجديد گلبهار که براي جمعيت 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر اجرا شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کيلومتري شمال غربي مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
خبرنگار: ميترا عبداللهي **انتشار: حسين کريم زاده
7489/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۵۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است