Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-27@13:35:06 GMT

یک بازی بر اساس کتاب قلعه حیوانات ساخته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۰۲۱۶

یک بازی بر اساس کتاب قلعه حیوانات ساخته خواهد شد

گروه فناوری _ قلعه حیوانات، از آن دست آثاری است که حتی اکثر افرادی که علاقه زیادی به کتابخوانی ندارند نیز، آن را مطالعه کرده اند. این کتاب شاید در نگاه اول منبع خوبی برای ساخت بازی ویدیویی نباشد اما به نظر می رسد که به زودی یک بازی با محوریت این اثر ساخته خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، قرار است تا شاهکار جورج اورول، با همکاری چند استودیو سازنده بازی های ویدیویی، به دنیای سرگرمی های دیجیتال راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، بازیکنان کنترل یکی از حیوانات مزرعه درون کتاب را، درست قبل قبل از «انقلاب چهارپا» بر عهده خواهند گرفت و بالا و پایین هایی که در طول داستان این کتاب رخ می دهد را تجربه خواهند کرد.

به گفته توسعه دهندگان بازی مزرعه حیوانات، این اثر، ترکیبی از مکانیزم انتخاب مکالمات و اکتشاف مزرعه خواهد بود. همچنین قرار است تا بازیکنان، عواقب تصمیمات خود را در طول داستان بازی، به خوبی حس کنند.

با توجه به ماهیت سیاسی-اجتماعی این کتاب، وب سایت رسمی این بازی هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر تمرکز عنوان قلعه حیوانات روی مبحث سیاست، منتشر نکرده است و مشخص نیست که این بازی، تا چه حدی به منبع الهام خود نزدیک خواهد بود.

البته این بخش از کتاب قلعه حیوانات، در وب سایت اصلی بازی که به تازگی ایجاد شده، قرار گرفته است:

ما در زمان بسیار نگران کننده ای در حال زندگی کردن هستیم. در ابتدا به نظر می رسید که با گذشت زمان، جهان در حال پیشرفت روزافزون بوده اما ناگهان متوجه شدیم که قدرت های سیاسی، در حال از بین بردن و خاموش کردن تمام مخالفت ها هستند.

سازندگان بازی اعلام کرده اند که آن ها در حال توسعه عنوانی هستند که فقط به کتاب جورج اورول و مخاطبین، پاسخگو خواهد بود.به نظر آن ها، در دهه های گذشته بعضی از دولت ها از سیستم هایی مانند رژیم های کمونیستی استفاده کرده اند، به همین منظور، وقت تطبیق شاهکار جورج اورل با یک بازی ویدیویی رسیده است.

اطلاعات بیشتری از بازی، از جمله تاریخ انتشار و پلتفرم های آن، در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!