Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی و ستاد اربعین حسینی با حضور مسئولان شهرستان برگزار و هماهنگی های لازم بین مسئولان انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچشم برخوار؛ جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی و ستاد اربعین حسینی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در ابتدای جلسه برنامه های هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

معاون فرماندار در ادامه با تاکید بر این که همه باید با تمام تلاش و قوا برای هفته دفاع مقدس فعالیت کنند، بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروی جوانان برای برنامه ریزی و انجام فعالیت های مرتبط با هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

محمود سلطانی همچنین از برگزاری یادواره شهدای مداح به صورت منطقه ای و بین المللی در کل کشور و در شهرستان برخوار خبر داد و عنوان کرد: این یادواره به منظور پاسداشت مقام پیرغلامان فرهنگی عاشورا (مداحان دوران دفاع مقدس) برگزار می شود.

مسئول دفتر امام جمعه دولت آباد نیز اظهار کرد:نام این هفته، هفته دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است که امسال با شعار من انقلابی ام به مردم معرفی می شود.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر محسنی در ادامه به بیان راهکارهایی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و خاطرشان کرد: در کنار برنامه های غبارروبی و بازدید از خانواده های معظم شهدا و… که همه ساله برگزار می شود، می توان از طرح های نو و جدید جوانان استفاده کرد؛ به عنوان مثال بر روی مدارس و مراکز آموزشی سرمایه گذاری کرد و با توجه به این که اول مهرماه آغاز ورود امام حسین علیه السلام به کربلا و آغاز هفته دفاع مقدس است، امسال زنگ مهر با حضور یک پاسدار و پلیس به نماد این تقارن باشد.
وی ادامه داد: برای رده های سنی مختلف دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی داشته باشیم و متناسب با سن و مقطع تحصیلی آن ها برنامه های خاطره گویی، کرسی های آزاد فکری و… را برگزار کنیم.
محسنی با تاکید بر این که ما باید فلسفه دفاع را به جوانان و نوجوانان امروز بیاموزیم؛ یادآور شد: استفاده از ظرفیت تعزیه داران و اسب داران نیز فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد آموزشی و جذاب است؛ به عنوان مثال برگزاری رژه اسب سوارها، نماد حرکت اسب سواران در زمان امام حسین (ع) است که می تواند اثر تربیتی و اموزشی داشته باشد.

داوود صابری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار نیز به پخش فیلم های دفاع مقدس در پارک معلم دولت آباد، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس، شب شعر و تئاتر خیابانی دفاع مقدس به عنوان برنامه های این اداره در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار نیز گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۱ مهرماه آغاز می شود که امسال با ماه محرم تقارن دارد بنا بر این برنامه های جشن و تجلیل و… برگزار نمی شود.

علی صادقی شعار هفته نیروی انتظامی امسال را؛ امنیت برای همه و پلیس برای امنیت عنوان کرد و افزود: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است و در این برهه از زمان شهدای مظلوم حریم ولایت شهدای مدافع حرم که برای امنیت دفاع می کنند مورد توجه بیشتر قرار می گیرند.

این مسئول برنامه ویژه اصناف و پلیس، زنگ مدارس، تقدیر از پرسنل نمونه نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا در برخوار را از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ خانواده شهید نیروی انتظامی (ناجا) در شهرستان برخوار وجود دارد.
وی در ادامه از عموم مردم برای شرکت در مراسم عطرافشانی و برنامه های هفته نیروی انتظامی دعوت کرد.

بحث و تبادل نظر مسئولان حاضر برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی از بخش های دیگر این جلسه بود.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو