Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@23:54:06 GMT

«وحيد تاج» با گروه «دنگ دار» روي صحنه مي‌رود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۱۳۵۴

خبرگزاري آريا - «وحيد تاج» خواننده موسيقي اصيل ايراني به همراه گروه موسيقي «دنگ دار» به سرپرستي «علي موميوند» و با همکاري ارکستر «پاسارگاد» به رهبري «مهدي پناهي» در تالار ايوان شمس روي صحنه مي‌رود.
اين کنسرت به همت شرکت فرهنگي هنري «ناي و ني» در دو سانس 19:30 و 22 روز 27 شهريور ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين کنسرت، تصانيف جديد از ساخته‌هاي علي موميوند و سپهر سراجي همچون هفت‌آسمان، در اين دريا، بيا، ايوار، مخمور، آرايش، پنجه درانداختن، عشقش ده، آخر و ياد باد به اجرا درمي‌آيد و مخاطبان شاهد اجراي سازوآواز خواهند بود.
محمدامين عطايي، مهدي جوانبخت، زهرا کريمي، نويد شعبان‌زاده و آرمين قضاتي (ويلن)، پروانه انارکي، ماکان خوي نژاد و هستي حامد سپاسي (ويلن‌سل)، دانيال جورابچي (ويلن، ويولا)، پيمان ابوالحسني زراعت کار (ويولا)، عادله لطفي (آلتو)، اسماعيل خزايي (تنبور)، احسان انصاري (سازهاي کوبه‌اي) و امين غفاري (کنسرت مايستر و مدير ارکستر پاسارگاد) اعضاي ارکستر پاسارگاد را به رهبري مهدي پناهي و آهنگسازي سپهر سراجي (تنبور) و علي موميوند (تنبور) تشکيل مي‌دهند.
علاقه‌مندان جهت تهيه بليت کنسرت 27 شهريور گروه موسيقي دنگ دار با همکاري ارکستر پاسارگاد به سرپرستي علي موميوند، رهبري مهدي پناهي و خوانندگي وحيد تاج، مي‌توانند به سامانه تيوال مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!