Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@17:19:27 GMT

گزارش زنده؛ پديده 1 - تراکتورسازي 2

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۱۵۴۰

خبرگزاري آريا - گل مهدي شريفي در دقايق پاياني بازي باعث شده تا ديدار دو تيم در آستانه رسيدن به وقت اضافه قرار گيرد.
به گزارش "ورزش سه"، تيم فوتبال پديده در شرايطي ميزباني تراکتورسازي را بر عهده دارد که با پيروزي برابر استقلال به تعطيلات ليگ پا گذاشت و در حال حاضر رتبه ي چهارم را در اختيار گرفته است. اين تيم که در فصل جديد روياي حضور در رقابت هاي آسيايي را در سر مي پروراند در ديدارهاي جام حذفي برابر تراکتورسازي و شاگردان يحيي گل محمدي صف آرايي خواهد کرد، که دو ديدار گذشته خود را با پيروزي پشت سر گذاشته اند، اما آمار دو تيم در رقابت هاي گذشته به صورت نيش داري به سود نماينده ي مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت 5 پيروزي، يک تساوي و تنها يک شکست، آماري فوق‌العاده براي شاگردان محمدرضا مهاجري پيش از رويارويي دو تيم است که کار گل محمدي را براي صعود به مرحله بعدي دشوارتر مي کند.
با گزارش زنده اين ديدار همراه "ورزش سه" باشيد.
پديده – تراکتورسازي؛ مرحله يک شانزدهم جام حذفي ورزشگاه ثامن ساعت 18:15
داور: محمد حسين زاهدي فرد، کمک ها: علي احمدي و جليل شعراني.
ترکيب پديده:
شهاب گردان، رضا ناصحي، حسين مرادمند، فريبرز گرامي (19 مرتضي منصوري)، محمدرضا خانزاده، اکبر ايماني، اکبر صادقي، ميلاد کمنداني ( 55 حسين مهربان) ، محمدرضا خلعتبري، معين عباسيان و محمد قاضي.
سرمربي: محمدرضا مهاجري
ترکيب تراکتورسازي:
فرزين گروسيان، محمد ايرانپوريان، محمد نادري، محمد رضا مهدي زاده، محمد مسلمي پور، علي طاهران، مهدي کياني، فاخر تهامي، مهدي شريفي، محمد ابراهيمي ( 77 فرزاد حاتمي) و محمدرضا آزادي
سرمربي: يحيي گل محمدي

کارت زرد
محمدرضا مهدي زاده دقيقه 45 (تراکتورسازي)
شرح نيمه اول
نيمه اول دو تيم را مي توان يک ديدار کم حادثه دانست که کمتر دروازه هاي دو تيم با تهديد چدي مواجه شد. مصدوميت گرامي و تعويض اين بازيکن با مرتضي منصوري يکي از اتفاقات مهم نيمه اول بود. ديدار دو تيم در 10 دقيقه پاياني اما سرعت بيشتري گرفت و دو تيم چند موقعيت گلزني به دست آورند ولي اين حملات آنقدر زهردار نبود که بتواند به گل تبديل شود تا 45 دقيقه اول بدون رد و بدل شدن گل به اتمام برسد.
شرح گل :
1-0 (پديده): در دقيقه 70 پاس در عمق رضا ناصحي به معين عباسيان رسيد و اين بازيکن در نزديکي هاي نقطه پنالتي با پاي غيرتخصصي اش گل اول بازي را به ثمر رساند.
دقايق حساس:
دقيقه 20: ضربه محمدرضا آزادي مهاجم جوان تراکتورسازي راه به جايي نبرد.
دقيقه 26: پاس عرضي زيباي خلعتبري با نفوذ و ارسال مرتضي منصوري وينگر راست پديده همراه شد تا موفعيت مناسبي براي تيم ميزبان با دخالت مدافعين تراکتورسازي از دست برود.
دقيقه 37: پاس در عمق زيباي تراکتوري ها مي توانست به گل اول بازي بدل شود ولي دفاع تيم پديده زودتر عمل کرد و به مهاجم تراکتورسازي اجازه زدن ضربه آخر را نداد.
دقيقه 39: شوت شريفي با فاصله کم از کنار دروزاه به بيرون رفت.
دقيقه 41: ضربه مهاجمين تيم پديده به شکل خطرناکي به تور کناري دروازه برخورد کرد.
دقيقه 45: تيم پديده چسبيده به محوطه جريمه روي يک ضربه ايستگاهي صاحب موقعيت گلزني شده بود، که ضربه خلعتبري به مدافعين برخورد کرد و در ادامه ارسال زيباي عباسيان را گلر تراکتورسازي با تسلط کامل در اختيار گرفت.
دقيقه 55: پاس کات بک مهدي شريفي با ضربه مهاجم تراکتورسازي از پشت محوطه جريمه در دستان شهاب گردان قرار گرفت.
دقيقه 58: ضربه حسين مهربان مي رفت که گل اول اين بازي را رقم بزند ولي واکنش گلر جان تراکتورسازي مانع از اين اتفاق شد.
دقيقه 62: ضربه اکبر صادقي از فاصله اي دور به سمت دروازه تيم تراکتورسازي زده شد که با فاصله کمي از بالاي دروازه راهي اوت شد.
دقيقه 65: شوت مهدي شريفي از پشت محوطه جريمه پس از برخورد به بازيکن پديده تغيير جهت داد تا شربه اين بازيکن راه به جايي نداشته باشد.
حاشيه:
* فرزاد حاتمي و محمد نوري در کمال تعجب با تصميم يحيي گل محمدي از روي نيمکت بازي را تماشا مي کنند.
* شهرام گودرزي پيش از آغاز ديدار به دليل مصدوميت از ليست 11 نفره خارج شد و روي نيمکت ذخيره ها حضور دارد.
* هواداران تراکتورسازي تبريز عليرغم مسافت دور تا مشهد خود را اين شهر رسانده اند تا از بازيکنان تيم خود حمايت کنند.
* حدودا هزار و پانصد هوادار در ورزشگاه حضور دارند که هزار و دويست نفر به تشويق پديده مي‌پردازند.
حدودا 300 هوادار تراکتورسازي نيز در ورزشگاه حضور دارند و به تشويق تيم محبوب خود مي پردازند.
* در ابتداي اين ديدار کادرفني دو تيم به خوش و بش با يکديگر پرداختند.
* شهاب گردان، محمد قاضي، محمدرضا خانزاده، اکبر ايماني، اکبر صادقي، فريبرز گرامي و ميلاد کمنداني در ابتداي اين ديدار به سمت يحيي گل‌محمدي رفتند و از وي رخصت گرفتند.
* فريبرز گرامي بازيکن تيم پديده به دليل مصدوميت از بازيکن خارج شد و به جاي او مرتضي منصوري وارد زمين شد.
* اکبر ميثاقيان، سرمربي تيم سياه جامگان به همراه تعدادي از کمک‌هايش در ورزشگاه حضور دارند و بازي را از نزديک تماشا مي‌کنند.
* بلندگوي ورزشگاه اعلام کرد که 1200 هوادار از نزديک اين بازي را تماشا مي کنند.
* شادي گل معين عباسيان علاوه بر اينکه به اين موضوع اشاره داشت، با يادي از مدافع مصدوم پديده فريبرز گرامي همراه شد.
*عباسيان لباس شماره 2 پديده که متعلق به گرامي است را به دوربين‌هاي تلويزيوني نشان داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی پا به میدان گذاشته‌اند. سپاهان که از سه مسابقه سال جدید تنها دو امتیاز کسب کرده، در این دیدار به نتیجه‌ای جز کسب 3 امتیاز فکر نمی‌کند تا شاید با لغزش رقبا به جدول برگردد. در سوی دیگر ذوب‌آهن با پیروزی پر گل در تبریز به این دیدار رسیده و شاگردان ربیعی در این مسابقه احتمالا با دفاع چند لایه و دل بستن به ضدحملات وارد زمین خواهند شد.

با گزارش زنده این دیدار حساس همراه ورزش سه باشید.

چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403
سپاهان – ذوب‌آهن؛ ورزشگاه نقش جهان؛
داور: پیام حیدری / کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی / ناظر: احمد صالحی

ترکیب سپاهان
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ذوب‌آهن

پارس جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.
سرمربی: محمد ربیعی

حاشیه‌ها:
*نکته قابل توجه این مسابقه غیبت رضا اسدی است که نه در ترکیب اصلی قرار گرفته و نامش در فهرست تیم دیده می شود. غیبت رضا اسدی در روزی که سپاهان به حضور او نیاز ویژه دارد، محرومیت و چهار کارته شدن است که سبب شده او هم به سرنوشت آریا یوسفی دچار شود.

*هواداران سپاهان برخلاف بازی قبل در حین گرم کردن بازیکنان مشغول به تشویق آنها هستند.
*هواداران سپاهان که تیمشان حال روز خوبی ندارد باز هم استقبال خوبی از ژوزه مورایس و شاگردانش به عمل نیاورده‌اند.
*پیش از شروع مسابقه روابط عمومی باشگاه سپاهان از محرومیت رضا اسدی و مصدومیت محمد جواد حسین نژاد خبر داد تا مورایس در این مسابقه ۴ بازیکن را در اختیار نداشته باشد. علاوه بر این دو بازیکن آریا یوسفی به دلیل محرومیت و دانشگر هم به دلیل محرومیت شانس حضور در ترکیب سپاهان را ندارد.
*ربیعی در حالی پا به این مسابقه گذاشته که تاکنون به عنوان سرمربی مقابل سپاهان در نقش جهان موفق به کسب امتیاز نشده و در سوی مقابل تیمش در این فصل در بیرون از خانه بهترین نتایج را کسب کرده و بهترین تیم جدول ۱۶ تیمی مسابقات از این حیث به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0