Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:59:32 GMT

کمي بيشتر با نيسان ليف 2018 آشنا شويد! +تصاوير

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۲۳۱۲

خبرگزاري آريا - شرکت خودروسازي نيسان، مدل جديد نيسان ليف 2018 را معرفي کرد که علاوه بر طراحي بيروني کاملا متفاوت، از ويژگي هاي رانندگي خودکار موسوم به فناوري ProPilot برخوردار است.
به گزارش گروه فضاي مجازيخبرگزاري ميزان، وب سايت رسمي نيسان ليف 2018 توسط اين خودروساز ژاپني راه اندازي شد تا هزاران نفر بتوانند به صورت زنده، در جريان جزئيات جادويي مدل جديد اين خودرو قرار بگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نسل نخست نيسان ليف از جذابيت کافي براي جذب مصرف کنندگان اصلي برخوردار نبود؛ اما جزئيات ارائه شده در وب سايت اين خودرو نشان مي دهد که طراحان نيسان تا چه ميزان تلاش کرده اند تا تغييرات اساسي در مدل جديد اين خودرو ايجاد کنند.

طراحي بيروني خودرونسل نخست نيسان ليف بدليل داشتن چراغ هاي برجسته جلو خودرو، طراحي بامزه اي و خنده داري داشت که البته براي برخي مشتريان چندان مورد پسند نبود و ترجيح مي دادند که خودروي برقي با ظاهر مناسب تري را انتخاب کنند.
به همين دليل، طراحي بيروني ليف 2018 از جمله چراغ هاي جلو دستخوش تغيير شده است؛ با تغيير در شکل چراغ ها و بازطراحي قسمت جلو، حالت تهاجمي تري به خودرو بخشيده شده است.

باطري قدرتمندتربجز بهره مندي از موتور برقي قدرتمند 147 اسب بخار، باطري 40 کيلووات ساعت در مدل ليف 2018 پس از 40 دقيقه شارژ مي تواند 400 کيلومتر را طي کند؛ اين ميزان تقريبا سه برابر مدل اوليه ليف است که پس از هر بار شارژ مي توانست 136 کيلومتر را طي کند.
از اين حيث، مدل جديد ليف در بالاترين رده اين کلاس قرار مي گيرد و در رتبه هاي بعدي، شورلت بولت و تسلا مدل 3 به ترتيب با 383 و 354 کيلومتر قرار دارند.

ويژگي هاي رانندگي خودکارفناوري ProPILOT نيسان از جمله فناوري هاي رانندگي خودکار محسوب مي شود که در رقابت تنگاتنگ با فناوري «Autopilot» تسلا در خودروي «Teasla Model 3» قرار دارد.
اين فناوري امکان تنظيم سرعت کروز کنترل و تطبيق با شرايط ترافيک را براي راننده فراهم مي کند.
براي زماني که «ProPILOT» فعال نمي شود، نيسان اقدام به طراحي سيستم جديد e-Pedal براي واقعيت بخشيدن به ايده رانندگي با يک پدال کرده است.
در شرايط پدال الکترونيکي، راننده مي تواند از پدال گاز براي شتاب دادن به خودرو مانند پدال گاز معمولي استفاده کند، اما در عين حال مي تواند عملکرد معکوسي داشته باشد و در نقش ترمز، براي کاهش سرعت خودرو مورد استفاده قرار گيرد.
تکامل فناوري رانندگي خودکار با «ProPILOT» در کنار استفاده از فناوري «e-Pedal»، برتري نيسان ليف را در بين خودروهاي برقي موجود حفظ مي کند.
نيسان ليف 2018 با همه اين تغييرات قابل توجه و بهره مندي از رانندگي خودران که رانندگي ايمن تر و راحت تري را براي رانندگان به همراه دارد، با قيمتي کمتر از 30 هزار دلار به بازار عرضه مي شود.
منبع: جام جم آنلاين
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد.

ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودرو‌های گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد.

به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو ، تصادفات رانندگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه