Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:00:10 GMT

تكذيب شايعه قطع حقوق همسران شهدا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۲۹۵۰

خبرگزاري آريا-معاون حقوقي و امور مجلس بنياد شهيد و امور ايثارگران شايعه قطع شدن حقوق همسران شهدا را تکذيب کرد.
سعيد عندليبي ضمن تبريک موفقيت بنياد شهيد و امور ايثارگران در جشنواره شهيد رجايي به جامعه ايثارگري در مورد شايعه و خبر جعلي در يک کانال فضاي مجازي مبني بر قطع حقوق همسران شهدا گفت: اين موضوع و موارد مشابه که طرح آنها موجب تحت تأثير قرار گرفتن آرامش جامعه ايثارگري مي‌شود موثق نيست و در اين مورد لازم است اعلام کنيم هيچگونه قصد و نيتي مبني بر قطع حقوق همسران شهدا از طرف بنياد شهيد و امور ايثارگران وجود ندارد و اين موضوع در هيچ نهاد قانوني ديگري نيز در دست بررسي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به همکاري و تعامل خوب بنياد و مجلس شوراي اسلامي براي حل مشکلات ايثارگران تأکيد کرد: تلاش و کوشش خادمان ملت در مجلس شوراي اسلامي در تصويب قوانين مربوط به ايثارگران بر حفظ و ارتقاي جايگاه و منزلت ايثارگران متمرکز شده است و بررسي مصوبات و تصميمات دولت و مجلس نشان مي‌دهد علاقه‌مندي ارکان نظام جمهوري اسلامي توجه به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و حل مسائل ايثارگران عزيز است.
معاون حقوقي و امور مجلس بنياد در پايان از تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر و عموم فعالان ايثارگر در فضاي مجازي خواست ضمن بي توجهي به اخبار جعلي که از سوي منابع غير رسمي بازنشر مي‌شود با همکاري معاونت حقوقي و امور مجلس بنياد در جهت تنظيم پيشنهادات مناسب با رويکرد حمايت از ايثارگران عزيز تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد