Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه سازمان صداوسیما می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: این سازمان می‌تواند در فرهنگ‌سازی فرهنگ سلامت مردم بسیار موثر باشد.

قاضی‌زاده هاشمی که در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره تولیدات استانی صداوسیما در شهر سنندج سخن می‌گفت، با بیان اینکه سلامت حق طبیعی مردم است، اظهار کرد: همه حکومت‌ها موظفند که سلامت مردم را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا دستگاه و رسانه تاثیرگذاری همانند صداوسیما می‌تواند بسیار به سلامت مردم و فرهنگ‌سازی در این زمینه کمک کند که تا کنون این کار را انجام داده است و امیدواریم در آینده پر فروغ‌تر باشد.

وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: مهمترین مشکل ما در حوزه سلامت مردم در حوزه روح و روان است. بحث امید و نشاط اجتماعی همواره یکی از ضرورت‌های ما بوده و همواره نیز هست. همچنین این موضوعی است که دشمنان ما در ۴ دهه گذشته آن را مورد هدف قرار داده‌اند.

او با بیان اینکه سازمان صداوسیما می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال می‌توان به اتفاق ناگواری که برای تعدادی از دانش‌اموزان ما در مسیر فارس رخ داد، اشاره کرد. اگر آموزش‌های لازم برای بستن کمربند ایمنی داده شده بود، در این حادثه کمتر آسیب‌های قطع عضو و قطع نخاع را داشتیم. صداوسیما می‌تواند در فرهنگ‌سازی این موضوعات بسیار موثر باشد.

قاضی‌زاده هاشمی یکی از مهترین برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت دوازدهم را پیشگیری بیماری‌های غیر واگیردار برشمرد و با اشاره به جشنواره استانی سازمان صداوسیما، گفت: ما در این جشنواره سهمی داشتیم و امیدوارم که در آینده و در جشنواره‌های آتی سهم بیشتری داشته باشیم. همچنین امیدوارم این مسیر توجه به استان‌ها نه تنها در صداوسیما، بلکه در همه نهادهای اجرایی با قدرت ادامه داشته باشد.

وزیر بهداشت و درمان خطاب به رییس سازمان صداوسیما اظهار کرد: ما باید به جوانان اعتماد کنیم و باید مطمئن باشیم که جوانان ما می‌توانند حماسه‌آفرینی کنند و این موضوعی که باید در جعبه جادویی به ان پرداخته شود و کلید این جعبه در اختیار شماست.

او در پایان سخناش با اشاره به تعامل میان سازمان صداوسیما و دولت یازدهم، یادآور شد: از اینکه در دولت یازدهم به ما کمک کردید سپاسگذارم و ان شاءالله در آینده نیز چنین خواهد بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانال اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری با عنوان «پایان شایعات درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی؛ تغییری در کار نیست»،  توئیت مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این  وزارتخانه را بازنشر کرد.

در این توئیت آمده است:« شنبه در شورای زیرساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در اواخر سال ۱۴۰۲، شایعاتی درباره حضور مجید زین العابدین به عنوان رییس سازمان سینمایی و جایگزینی مجبتی امینی در بنیاد سینمایی فارابی رسانه‌ای شده بود و گفته می‌شد وزیر ارشاد از فعالیت رییس سازمان سینمایی رضایت کامل ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است