Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با بیان اینکه ۸۲۴ زائر گیلانی مرداد ماه امسال برای به‌جا آوردن فریضه حج تمتع از فرودگاه سردارجنگل رشت به سرزمین وحی اعزام شدند گفت: فرودگاه رشت آماده بازگشت حجاج گیلانی بیت‌الله الحرام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، غلامرضا کریم آقایی عصر امروز در نشست خبری در رشتبا اشاره به اینکه سفر حج از مهم‌ترین و عظیم‌ترین سفرها برای مسلمانان استاظهار داشت: با توجه به قداست این فریضه بزرگ تلاش است تمامی ابعاد این سفر برای زائران به بهترین شیوه ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با تاکید بر اینکه 824 زائر گیلانی امسال از 18 تا 20 مرداد ماه از فرودگاه سردارجنگل رشت برای به‌جا آوردن فریضه بزرگ حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند گفت: حجاج گیلانی پس از یک ماه نیایش و پاکی قلوب اواخر شهریور ماه به استان گیلان باز می گردند.

کریم آقایی از آمادگی کامل تمامی عوامل و ارگان‌های فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت جهت پروازهای بازگشت حجاج گیلانی در این ایام خبر داد و افزود: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به‌طور کامل و با تمامی تجهیزات آماده پذیرشپرواز بازگشت حجاج گیلانی از سفر خانه خدا است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با بیان اینکه پرواز حجاج گیلانی از شهر مدینه به فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت روزهای 19 و 20 شهریور ماه انجام می‌شود تصریح کرد: پرواز حجاج گیلانی از مدینه به رشت در قالب 3 پرواز انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حجاج گیلانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه طی پرواز بازگشت از حج تمتع توسط پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی وارد استان گیلان می‌شوند خاطرنشان کرد: اعزام این حجاج در مرداد ماه امسال از فرودگاه سردارجنگل رشت انجام شده است.

کریم آقایی اظهار داشت:نخستین پرواز بازگشت حجاج گیلانی با شماره 1559-1664 روز یکشنبه 19 شهریورماهساعت 13:10 دقیقه در فرودگاه سردارجنگل رشت به زمین می‌نشیند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشتگفت: پرواز دوم زائران به شماره 1577-1670 روز دوشنبه 20 شهریور ساعت 13:10 دقیقه و پرواز سوم در همان روز به شماره 1671-1596 در ساعت 15:23 دقیقه در فرودگاه سردارجنگل رشت فرود می‌آید.

انتهای پیام/

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی