Web Analytics Made Easy - Statcounter


سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته با ارائه گزارشی از مراحل قبلی لیگ جهانی، از نماینده سنگین وزن ایران به عنوان غایب بزرگ مرحله ششم یاد کرده است.

به گزارش بی‌باک، در این گزارش که روابط عمومی فدراسیون کاراته اقدام به انتشار آن کرده، فدراسیون جهانی بررسی اجمالیاز موفقیت برخی از نخبگان کاراته دنیا داشته است که در سال ۲۰۱۷ عملکرد موفقی در «کاراته وان‌ها» داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله ششم لیگ جهانی کاراته موسوم به « کاراته وان» از امروز به میزبانی آلمان در شهر لایپزیک آغاز می شود. در این گزارش از سجاد گنج زاده به عنوان مرد قدرتمند و غایب بزرگ این رقابتها یاد شده است.

در سال ۲۰۱۷ فدراسیون جهانی اقدام به برگزاری پنج مرحله کاراته وان نموده که لایپزیک آخرین مرحله آن است، در کنار آن کاراته وان «سریA» دیگر رقابتی است که فدراسیون جهانی کاراته در سالجاری یک مرحله آن را در اسپانیا برگزار کرده و قرار است در هفته ها و ماه های آینده در ترکیه، اتریش و ژاپن سه مرحله دیگر آن برگزار شود.

در این گزارش از «صدرالدین سایماتوف» کاراته کای ۲۰ ساله ازبکستانی با کسب سه مدال طلا به عنوان موفق ترین کاراته کا نام برده شده است. این جوان تازه وارد از تاتامی پاریس با شش پیروزی، نشان طلا کسب کرد و ۴۵ روز بعد در روتردام هلند نیز پیشگامی اش را حفظ کرد و یک ماه بعد در دبی امارات نیز بار دیگر طلایی شد تا تنها کاراته کایی باشد که در سال ۲۰۱۷ سه بار روی سکوی اول مسابقات کاراته وان قرار می گیرد. «سایماتوف» در مرحله چهارم لیگ جهانی غیبت داشت.

در صف دوم طلایی های لیگ جهانی، نام «ریتارو آراگا» دیده می شود؛ کاراته کای ۲۶ ساله ژاپنی که اول در پاریس طلا گرفت و بعد در روتردام آن را تکرار کرد اما در دبی ناکام ماند و پایش اصلا به سکو نرسید!

در جمع ستاره های پنجگانه سایت فدراسیون جهانی کاراته، نام «یاکوزا ایومی» ژاپنی در ردیف سوم قرار دارد؛ کاراته کای ۲۵ ساله ای که بعد از قهرمانی جهان در اتریش در سال ۲۰۱۶ موفق شد در لیگ جهانی کاراته وان روتردام بر سکوی اول بایستد و یک ماه بعدتر همین عنوان را در کاراته وان دبی تکرار کند. ایومی تیر ماه امسال در آلماتی قزاقستان نیز موفق به کسب نشان طلا شده بود.

ستاره بعدی این لیست کسی نیست جز سجاد گنج زاده، سنگین وزن کاراته ایران. سجاد که سایت فدراسیون جهانی از او به عنوان «کاراته کای قدرتمند»یاد کرده در پاریس طلا گرفت و در دبی نیز با پیروزی سه بر یک برابر «آرخان گوگیتا» از گرجستان طلای دوم خود از لیگ جهانی در سال ۲۰۱۷ را به گردن آویخت. گنج زاده ۲۵ ساله در لایپزیک آلمان غایب بزرگ تاتامی ها است (گنج زاده بدلیل در پیش بودن مراسم ازدواجش به لایپزیک نرفته است).

و بالاخره کاراته کایی که امسال بیش از یک طلا توانسته از لیگ جهانی به چنگ آورد «ایرینا زارتسکا» است. این کاراته کای آذربایجانی ۲۱ ساله که در وزن ۶۸- کیلو گرم مبارزه می کند در روتردام و دبی صاحب نشان طلا شد. «زارتسکا» در لیگ‌جهانی مراکش هم حضور داشت اما به مقامی بهتر از پنجمی دست نیافت.

باید منتظر ماند و دید در لایپزیک آلمان کدام کاراته کا خواهد توانست نام خود در لیست دو طلایی هایی دیگر کاراته وان اضافه کند. و اینکه آیا «سایماتوف» ازبک قادر خواهد بود تعداد نشان های زرینش را به عدد چهار برساند یا این بار امیر مهدی زاده همچون فینال آسیایی قزاقستان مانع پیشروی صدرالدین خواهد شد؟

آیا «ریتارو آراگا»ی ژاپنی می تواند در آلمان سومین طلای خود را صید کند یا او در محاصره دو کاراته کای ایرانی وزن منهای ۸۴ کیلو گرم یعنی ذبیح الله پورشیب و مهدی خدابخشی اسیر می شود؟


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

تیم‌های میکس تفنگ ایران در مسابقات جهانی تیراندازی و سهمیه المپیک برزیل در رده‌های پنجم و چهاردهم قرار گرفتند. 

به گزارش ایسنا، در سومین روز از مسابقات جهانی تیراندازی که آخرین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک پاریس نیز می‌باشد نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی ماده میکس تیمی تفنگ در خط آتش ایستادند.

تیم یک ایران با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۲۹.۹ در رده پنجم ایستاد و با ۰.۶ اختلاف نسبت به تیم چهارم از صعود به دیدار رده‌بندی بازماند. همچنین تیم ۲ ایران با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و هادی غرباقی با امتیاز ۶۲۷ در رده چهاردهم قرار گرفت و هر دو تیم از رسیدن به فینال بازماندند.

تیم‌های فرانسه و نروژ به دیدار فینال و تیم‌های اسپانیا و سوئد به دیدار رده‌بندی راه یافتند. در ماده میکس تیمی سهمیه المپیک توزیع نمی‌شود.

فردا در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی تفنگ مردان و زنان انجام خواهد شد. 

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازماندند. 

همچنین تیم‌های میکس بادی تفنگ و تپانچه نیز از رسیدن به فینال بازماندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!