Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي سابق تيم فوتبال نفت تهران مي‌گويد مالکان جديد اين باشگاه بايد ابتدا با او به توافق برسند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، حميد درخشان درباره برکناري اش از سرمربيگري تيم نفت تهران و انتخاب علي کريمي به جاي وي، گفت: به هر حال اتفاقات جديدي براي مالکيت باشگاه رخ داده است و مالکان جديد مي توانند هر تصميمي که بخواهند بگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين حق طبيعي آنها است. براي علي کريمي هم آرزوي موفقيت مي کنم.
سرمربي سابق تيم نفت تهران تاکيد کرد: من يک تيم خوب با جايگاه خوبي را تحويل مالکان جديد دادم. ما از 5 بازي که سه تاي آن خارج از خانه بوده، 5 امتياز گرفته ايم و اين شرايط خوبي است. اميدوارم نفت با درايت علي کريمي به روند پيشرفتش ادامه بدهد.
درخشان با بيان اينکه ديگر در تيم نفت کاري ندارد، گفت: البته طبق قانون، مالکان جديد ابتدا بايد با من تواق کنند وگرنه علي کريمي شانسي براي نشستن روي نيمکت تيم ندارد. قانون مي گويد ابتدا بايد نظر کادر فني سابق را جلب کنيم تا بشود براي سرمربي جديد کارت صادر کرد. البته هنوز مالکان جديد چيزي به بنده ابلاغ نکرده اند.
وي درباره اينکه آيا امکان دارد به مالکان جديد تيم نفت رضايت بدهد؟ تصريح کرد: چرا بايد رضايت بدهم؟ در بدترين شرايط تيم را جمع و جور کردم و برايش زحمت کشيدم. من حق طبيعي خودم را مي خواهم. اگر کسي فکر کرده من چيزي را مي بخشم، در اشتباه است!
سرمربي سابق نفت تهران درباره حضور علي کريمي به جاي وي روي نيمکت گفت: فوتبال حرفه اي همين است. آيا شما ديده ايد که در ايران يک مربي بيش از دو سال روي نيمکت بنشيند؟! اگر اين اتفاق رخ بدهد که بايد آنرا به فال نيک گرفت. اين چرخ، گردون است و در فوتبال حرفه اي هم پيش مي آيد.
درخشان در پايان با بيان اينکه از مالکان سابق باشگاه نفت ناراحت نيست، درباره آينده خودش هم خاطرنشان کرد: من از خارج ايران پيشنهاد مربيگري داشتم و حالا پيگير آن پيشنهادات مي شوم.
مهر
116

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر

مدتی پیش شهروند خبرنگار ما با ارسال تصویری از کانال آب که بدون حفاظ در حاشیه جاده اراک - سلفچگان رها شده بود ابراز نگرانی کرد و درخواست رسیدگی داشت.

با پیگیری‌های انجام شده این مشکل برطرف شد و حفاظی برای کانال آب قرار داده شد و ترمیم و بهسازی این بخش از جاده به همت مسئولان صورت گرفت.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از این اقدام ابراز خرسندی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - مرکزی

بیشتر بخوانید:

نگرانی رانندگان از وجود کانال بدون حفاظ در کنار جاده اراک - سلفچگان + تصویر

قبل از قرار دادن حفاظ برای کانال آب

بعد از ترمیم و قرار دادن حفاظ برای کانال آب

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)