Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس با اشاره به تشکیل جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اصفهان اظهار کرد: آخرین جلسه این کمیته با حضور رئیس‌کل دادگستری، دادستان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و سرپرست بانک‌های عامل استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اصفهان، عملکرد بهتری از سایر استان‌ها داشته و از نظر تعداد جلسات و رسیدگی به مشکلات در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تأکید کرد: سرمایه به دنبال امنیت جذب می‌شود و هرچه عملکرد در حوزه امنیت سرمایه‌گذاران، نتیجه بهتری داشته باشد جذب سرمایه نیز افزایش می‌یابد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران همچنین با انتقاد از نرخ بالای سود بانکی در کشور اظهار کرد: سود واقعی برخی تسهیلات به 39 درصد نیز می‌رسد که این ارقام برای تولید به هیچ وجه صرفه ایجاد نمی‌کند و به دلیل همین سود بالا، بسیاری از تولیدکنندگان، دست از کار کشیده‌اند.

سهل‌آبادی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی همچنین در ثبت و ضبط وثایق برای اخذ وام مجدد نیز دچار مشکل هستند.

وی در پایان بیان داشت: شرایط اقتصادی برای تولیدکنندگان بسیار سخت و دشوار است و اگر حمایت‌های این کمیته نبود، روند تعطیلی‌ها شدت می‌یافت.

به گزارش فارس، در جلسه کمیته حمایت قضایی سرمایه‌گذاران و سرپرستان بانک‌های عامل، مقرر شد بانک‌ها با عقد قراردادهای ارفاقی، بخشی از مشکلات تولید را حل کنند.

انتهایپیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود