Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن و جفت پاروی بانوان و همچنین تیم چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان ایران موفق شدند دو مدال طلا و یک نقره در رقابت‌های قهرمانی کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه رقابت‌های قایقرانی قهرمانی آسیا تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان با ترکیب حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی به این موفقیت دست پیدا کردند. همچنین امروز تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی بانوان هم موفق به کسب مدال طلا شد.

تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا در فینال با حریفانی از مالزی، چین تایپه، قزاقستان، تایلند و چین رو‌به‌رو شدند که در نهایت با ثبت زمان ۶:۲۰.۰۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستادند و موفق به کسب مدال طلا شدند. در این رقابت تیم‌های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.

همچنین تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن مردان با ترکیب سیاوش سعیدی، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری در رقابت فینال به مصاف حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، تایلند و چین رفت و با زمان ۵:۴۶.۱۴ دقیقه بر قله آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان اندونزی و تایلند دوم و سوم شدند.

گفتنی است، تیم روئینگ چهار نفره تک پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفت که با ثبت زمان ۶:۴۳.۷۷ دقیقه و فقط با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال بازماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال